خرید مستقیم پارچه دورس کیلویی

در روش خرید مستقیم پارچه دورس کیلویی مصرف کنندگان این پارچه بدون هیچ واسطه ای می تونن پارچه های مصرفی خودشون رو از مراکز فروش پارچه های کیلویی دورس تهیه کنن. پارچه دورس ضخیم ترین پارچه تریکویی پنبه ای و پشمی هست که در ماه های سرد سال بیشترین میزان تقاضای خودش رو از تولیدی های متعدد داره. خرید مستقیم پارچه دورس کیلویی از کارخونه های بافت پارچه دورس و یا فروشگاه های پارچه فروشی بازار بزرگ تهران و سایت های معتبر فروش پارچه های دورس اینترنتی انجام می شه. خرید مستقیم پارچه دورس بهترین و مقرون به صرفه ترین برای تامین نیاز کارگاه های تولیدی دوخت سویشرت و شلوارهای گرم مردانه و بچه گانه و انواع گرمکن های ورزشی هست تا با این روش صاحبان تولیدی ها بتونن در هزینه های مصرفی خودشون صرفه جویی به عمل بیارن.

راهنمای انتخاب بهترین جنس پارچه دورس

راهنمای انتخاب بهترین جنس پارچه دورس

پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه های پنبه ای تریکویی هست که جزو دسته پارچه های ضخیم و زمستونی قرار می گیره. دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست. راهنمای انتخاب بهترین جنس پارچه دورس را براتون توضیح میدیم تا بتونید یه پارچه اصل رو خریداری کنین. بهترین جنس پارچه دورس به طور قطع پارچه ای هست که از مرغوب ترین الیاف طبیعی پنبه و پشم تهیه شده باشه و درصد استفاده از الیاف طبیعی در اون به نسبت الیاف مصنوعی بسیار بیشتر باشه. همچنین میزان استحکام و مقاومت پارچه در تعیین بهترین جنس پارچه دورس اثر داره.
در این بین پارچه دورس سه نخ تو کرکی به عنوان محبوب ترین پارچه ضخیم زمستونی به شمار میاد که قسمت داخلی پارچه دورس، پنبه ای، نرم و کرکی هست و قسمت خارجی اون که خیلی ضخیم تر بافته شده از انواع الیاف دیگه که غالبا مصنوعی هستن. مثل پلی استر، لاکرا و … . خرید مستقیم پارچه دورس کیلویی به تولید کنندگان البسه زمستانی کمک می کنه تا مرغوب ترین پارچه دورس رو که از الیاف طبیعی پنبه و پشم بافته شده، تهیه کنن.

الیاف به کار رفته در پارچه دورس

الیاف به کار رفته در پارچه دورس

پارچه دورس از انواع پارچه های پشمی و پنبه ای و ضخیم هست که با ماشین های پیشرفته گردباف تولید می شه. الیاف به کار رفته در پارچه دورس به صورتیه که پشت پارچه از الیاف نخ پنبه یا پشم و نمد و روی اون که دارای تراکم بسیار و ضخیم تریه، از الیاف متنوعی تولید شده؛ یعنی قسمت داخلی پارچه دورس پنبه ای، نرم و کرکی هست و قسمت خارجی اون که خیلی ضخیم تر بافته شده از انواع الیاف دیگه که غالبا مصنوعی هستن. مثل پلی استر، لاکرا و …تهیه شده.
پارچه دورس پشمی نمدی در بازار به عنوان پارچه ای فوتر و برای تولید سویشرت مردانه به بازار عرضه می شه. پارچه های فوتر از الیاف پشم بهاره گوسفند تهیه می شن. خرید مستقیم پارچه دورس کیلویی می تونه به صاحبان تولیدی ها این امکان رو بده که بهترین پارچه های نمدی و تریکویی دورس رو برای تولید هرچه بهتر سویشرت و شلوار مردانه و بچه گونه، گرمکن های ورزشی و مانتوهای زمستانی تهیه کنن. خرید مستقیم پارچه دورس امکان خرید به صرفه، بدون واسطه و لذت بخش رو برای مصرف کنندگان و خریداران خودش فراهم می کنه.

شناخت انواع پارچه دورس

شناخت انواع پارچه دورس

پارچه دورس پارچه ای پنبه ای هست که از پنبه یا ترکیبی از پنبه و پلی استر به همراه لاکرا تولید و در نهایت به عنوان پارچه ای مردونه و زمستانی به بازار عرضه می شه. پارچه های دورس معمولا در هودی، سویشرت، مایو و گرمکن ورزشی و اسلش استفاده می شن. برای شناخت بیشتر انواع پارچه دورس باید بدونید که پارچه های دورس در سه نوع دو نخ، سه نخ و کج راه دسته بندی میشن و بعد از اون به زیرشاخه های متعددی تقسیم بندی میشن. انواع مختلف دورس گلکسی که به دورس عروسکی و کودکانه هم معروف هست، پارچه دورس لاکرادار، پارچه دورس شلواری، پارچه دورس شیراز و… تقسیم می شن. نوع دیگه ای از پارچه دورس با الیاف پشم و نمد تولید میشه که به فوتر معروف هست. از فوتر برای تولید سویشرت مردانه و بچه گانه در تولیدی ها استفاده می شه.

عرضه کننده پارچه دورس کیلویی

عرضه کنندگان این منسوج

پارچه های دورس معمولا در ماه های سرد سال قابل استفاده هستن. عرضه کننده پارچه دورس کیلویی و همه تاجران و بازاری ها و صاحبان برندها این رو می دونن که نباید فرصت خرید و فروش این پارچه رو به راحتی از دست بدن. خرید مستقیم پارچه دورس یک خرید با صرفه و مطمدن برای تمامی مصرف کنندگان و صاحبان تولیدی های البسه گرم در سراسر کشور به حساب میاد. شرکت های زیادی هم توی کشور هستن که پارچه های دورس و پنبه ای رو به صورت های مختلف به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه می کنن. فروشندگان پارچه دورس معمولا برای رقابت با دیگر شرکت های عرضه کننده تمام تلاششون رو می کنن تا با خرید مستقیم این پارچه از کارخانه ها و فروش اون به مصرف کنندگان با قیمت پایین مشتریان خودشون رو به طور دائم برای خودشون نگه دارن.
پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه های پنبه ای تریکویی هست که جزو دسته پارچه های ضخیم و زمستانی قرار می گیره. عرضه کنندگان پارچه دورس کیلویی این پارچه رو برای دوخت لباس های مردانه، گرم کن ورزشی، اسلش، هودی و سویشرت و… در معرض فروش می گذارن و می دونن که مشتری های خاص این پارچه، علاوه بر بازار بزرگ تهران که مرکز فروش مستقیم پارچه های برند سراسر کشور هست، برای خرید پارچه های قابل مصرف خودشون به دنبال راه های ساده تری هستند که به راحتی محصول مورد نیازشون رو در اختیار داشته باشن؛ به همین دلیل عرضه کنندگان پارچه دورس کیلویی فروش اینترنتی رو به عنوان امن ترین و ساده ترین روش برای خرید پارچه دورس به مشتریان همیشگی این پارچه توصیه می کنن و بهشون این فرصت رو می دن تا با چند کلیک، پارچه مورد نظر خودشون رو در رنگ و طرح دلخواه سفارش بدن و سفارششون رو در اسرع وقت تحویل بگیرن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما