خرید پارچه دورس دو نخ لاکرا

پارچه ها محصولاتی پرکاربرد و پرطرفدار هستند. این منسوجات در مدل های گوناگونی از جمله مدل مذکور، در صنعت نساجی کشور با متدهای جدید، تولید و توزیع میشوند تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی اقدام به خرید پارچه دورس دو نخ لاکرا کنند. این پارچه ضخیم به عنوان یک محصول پر رونق تهیه و تولید میشود. توزیع عمده این پارچه در بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده پارچه انجام میشود و این محصول را میتوانید به صورت خرده یا عمده در طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید. این محصول یکی از محصولات صادراتی پررونق است که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در بازار داخلی و خارجی به خوبی خود را نشان داده و به کشورهایی مانند: عراق، کوبا، تاجیکستان، ارمنستان و عراق صادر شود. تاجران با استفاده از صادرات این محصول توانسته اند سود زیادی کسب کنند و ضمن ارز آوری به کشور. زمینه را برای اشتغال بسیاری از هموطنان عزیز فراهم سازند.

مشخصات پارچه دورس دو نخ

مشخصات پارچه دورس دو نخ

از مشخصات پارچه دورس دو نخ این است که این پارچه از مرغوب ترین نخ های ابریشمی تولید شده است و با ویژگی های مثبت و مطلوبی که دارد از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری میکند. این پارچه برای افراد با بیماری های اگزما و آلرژی های پوستی مناسب است. جنس مرغوب این محصول بسیار با دوام است و جریان هوا را به خوبی در خود گردش میدهد و باعث جلوگیری از گرفتن بوی بد به خود میشود. این پارچه کالای مصرفی پر طرفداری است که مدل های مختلفی دارد. این محصول را به دو دسته تزئینی و مدل های مناسب خواب میتوان طبقه بندی کرد. پارچه دورس دو نخ لاکرا نرم و راحت است و حساسیت ایجاد نمیکند. این محصولات قابلیت تزئینی دارند که در سالن های پذیرایی از آنها استفاده میشود. این نوع پارچه باید ظاهری شیک داشته باشد تا امکان ست کردن با کیف و شلوار های دیگر را داشته باشد. قطعا این پارچه یکی از پر طرفدار ترین پارچه های ظریف و نرم و راحت است.
این پارچه ظاهری شیک و زیبا دارد و دارای طراحی متنوع و زیبا است. نقش های به کار رفته در پارچه دورس دو نخ لاکرا منحصر به فرد است به طوری که یکی از بارز ترین ویژگی این محصول است که خریداران خاص را هم به خود جذب کرده است. این پارچه توسط جدید ترین دستگاه های بافندگی و ریسندگی تولید میشود. این محصول از کیفیت ویژه ای برخوردار است. خرید پارچه دورس دو نخ لاکرا از شهرهای بزرگ انجام شده است. از بزرگ ترین شهرهای تولید کننده این پارچه میتوان به استان های کرمان، قم، یزد، تبریز، مرکزی، اردبیل، خراسان و… اشاره کرد.

طراحی بسیار زیبا پارچه دورس دو نخ

طراحی بسیار زیبا پارچه دورس دو نخ

این پارچه از تار و پود کردن الیاف پنبه، پلی استر، ابریشم و… با یک دیگر تولید شده است. این پارچه از برندهای معروف و شناخته شده در طی سال های اخیر در بازار کالای البسه است که دوخت بسیار منحصر به فرد زیگزاگی یا لوزی دارد. این پارچه دو رو وزنی سبک دارد و وزن آن از ۱۰۰۰ گرم تا ۲۵۰۰ گرم است که در طاقه های بیست عددی میتوانید خرید پارچه دورس دو نخ لاکرا را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن منسوج مورد نظر را دریافت کنید.
طراحی بسیار زیبای پارچه دورس دو نخ سبب شده که نظر بسیاری از مصرف کنندگان به این منسوج جلب شود و همواره خریداران رضایت بالایی از این محصول داشته باشند. یکی از مزیت های خرید این پارچه از شرکت تولیدی بدین صورت است که ارسال این کالا به مقصد به کمترین حجم و ابعاد انجام میشود تا وزن کمتری برای باربری ایجاد کند و این موضوع یک امتیاز مثبت برای خریداران این منسوجات محسوب میشود.

کاربرد متفاوت پارچه دورس

 

کاربرد متفاوت پارچه دورس

این پارچه از محصولاتی است که نسبت به سایر پارچه ها کاربردهای گسترده تر و متفاوت تری دارد. این منسوج به دلیل اینکه در نمره الیاف های دو نخ و سه نخ است برای دوخت انواع البسه ورزشی و لباس های مختص به فصل زمستان کاربرد دارد. کاربرد متفاوت پارچه دورس را میتوان برای تولید شلوارهای مجلسی و راحتی مردانه و زنانه دانست؛ همچنین کاربرد این پارچه برای تولید سویشرت و هودی بچه گانه است، همان طور که گفته شد این محصول از الیاف پلی استر در بافت خود بهره گرفته است و این امر باعث شده سبکی و ضخامت مناسبی داشته باشد؛ در نتیجه این محصول برای بسیاری از افرادی که احساس بدی به پارچه های ضخیم و سنگین دارند مناسب است.

توزیع مستقیم پارچه دورس دو نخ

توزیع مستقیم پارچه دورس دو نخ

برند خرید پارچه دورس دو نخ لاکرا، برندی شناخته شده است که در بازار در مدل های گوناگون و متنوعی عرضه میگردد. این پارچه به واسطه الیاف به کار رفته در آن، بسیار نرم است و لطافت بالایی دارد. از مزیت های این پارچه میتوان به دو رو بودن آن اشاره کرد که هر طرف آن طرح و رنگ متفاوتی دارد و باعث جذابیت افزون تر آن میشود. این پارچه ها بسیار عایق گرمای مناسبی هستند و به خوبی گرما را درون خود حبس میکنند. این پارچه ها ضد الکتریسیته هستند و به هیچ عنوان در آن شاهد عبور جریان برق نخواهیم بود؛ زیرا این پارچه تراکم بالایی دارد و در فصول سال به خوبی گرما را به فرد مصرف کننده منتقل میکند. بله درست خواندید، در فصول سال، زیرا این محصول منحصر به یک فصل از سال نیست، این پارچه برای فصل های تابستان، بهار، پاییز و زمستان کاربرد دارد و از تولیداتی که از این پارچه صورت میگیرد سویشرت ها، گرمکن های ورزشی، البسه ورزشی، لباس های راحتی مردانه و زنانه و .. میتوان نام برد. پارچه دورس دو نخ لاکرا به دلیل داشتن مرغوبیت زیاد، جزو منسوجات صادراتی محسوب میشود. این پارچه هر ساله به کشورهای همسایه صادر میشود. شرکت تولیدی این پارچه با پخش عمده این منسوجات سود زیادی را در طی سال های اخیر به سهم صادرات افزوده است. توزیع مستقیم پارچه دورس دو نخ توسط همین شرکت انجام میپذیرد.

1

  1. این محصول یکی از محصولات صادراتی پررونق است که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در بازار داخلی و خارجی به خوبی خود را نشان داده و به کشورهایی مانند: عراق، کوبا، تاجیکستان، ارمنستان و عراق صادر شود. تاجران با استفاده از صادرات این محصول توانسته اند سود زیادی کسب کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما