خرید پارچه دورس دو نخ پنبه سویشرت

برای دوخت لباس در صنعت پوشاک پارچه ها نقشی اساسی دارند. این منسوجات در طرح و رنگ و جنس های مختلف تولید می شوند و یکی از بهترین و پر مصرف ترین آنها را پارچه مازراتی ارزان دورس پنبه تشکیل می دهد. این پارچه توسط ماشین آلات اتوماتیک و صنعتی گردباف بافته می شود و بیشترین الیاف آن را پنبه تشکیل می دهد که بسیار ضخیم و مقاوم است.‌ خرید این پارچه سویشرت به صورت طاقه ای و کیلویی نرخ مناسبی دارد. برای اطلاع از مشخصات پارچه جودون به صورت تخصصی و پارچه دورس پنبه می توانید به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

خرید پارچه دورس دو نخ پنبه سویشرت

پارچه های دورس مناسب چه فصلی هستند؟

پارچه های دورس مناسب چه فصلی هستند؟ پارچه ماشته و پارچه دورس لاکرا از الیاف لاکرا بافته شده که مقاومت بسیار بالایی هم دارد. نخ مهمترین تاروپود این محصول را تشکیل می دهد. روی آن متراکم و ضخیم است و به دلیل گرم بودن بیشتر برای فصل پاییز و زمستان مناسب می باشد. دورس دو نخ جز متداول ترین ها بوده که بیشترین مصرف را در این فصول دارد.‌

جنس این منسوجات دارای قابلیت های زیاد بوده و انعطاف پذیری مهمترین ویژگی آنها به شمار می رود. در فصل پاییز لباس های کشی که گرمای کمی هم دارند پر طرفدار هستند و برای دوخت آنها بیشتر از این پارچه استفاده می کنند که دوام و ماندگاری بالایی هم دارد.

هر چه ضخامت آن بیشتر باشد برای زمستان گزینه مناسب تری خواهد بود. دورس های دو نخ و سه نخ هر کدام مصارف متنوعی دارند. برای دوخت گرم کن های ورزشی، شلوار و سویشرت این محصول بکار گرفته می شود و بدن را از سرما حفظ می کند و حنسی نرم و لطیف دارد.

قیمت عمده پارچه دورس نخ پنبه لاکرا

قیمت عمده پارچه دورس نخ پنبه لاکرا قیمت پارچه مانتویی ژاکارد و پارچه دورس بر اساس کیفیت و جنس و متراژی که دارد مشخص می شود. خرید به صورت عمده مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد زیرا با این شیوه افراد می توانند محصولات را با پرداخت هزینه کمتری تهیه کنند. محصولات مورد نظر بعد از این که مراحل تولید خود را در شرکت های تولیدی طی می کنند به صورت کیلویی و طاقه ای به دست مشتریان می رسند که اغلب نمونه های عمده را در بازار ها با قیمت مشخص شده ای تهیه می کنند.

ابن نرخ در بازار داخلی و خارجی دارای تنوع بسیار است، زیرا این محصولات در نمونه های گوناگون در بازار ارائه می گردند که از نظر سطح کیفی با همدیگر فرق دارند. نرخ بروز می تواند مشتریان را در انتخاب و خرید محصولات یاری دهد. زیرا اکثر مشتریان بر اساس نرخ محصولات مشخصات آن ها را حدس می زنند.

لاکرا جز پارچه مبلی پر فروش بوده که به دلیل نوسانات موجود در بازار دارای نرخ متفاوتی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما