خرید پارچه پلی استر پنبه طرحدار کیلویی

پارچه پلی استر از پرمصرف ترین محصولات در صنایع نساجی است که دارای مشخصات و مزایای ویژه ای می باشد. خرید پارچه پلی استر پنبه طرحدار کیلویی به صورت اینترنتی و عمده وجود دارد.خرید پارچه پلی استر پنبه طرحدار کیلویی

مشخصات فنی پارچه پلی استر پنبه

مشخصات فنی پارچه پلی استر پنبه پارچه پلی استر پنبه سهم بسیار زیادی را در صنعت نساجی به خود اختصاص می دهد که برای دوخت بسیاری از پوشاک به کار می رود. از مشخصات فنی این پارچه می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد که دارای دوام و ماندگاری فوق العاده است. 

این پارچه ضد چروک است و ساییده نمی شود و در برابر کشش و انبساط و انقباض دارای استحکام است. رنگ پذیری این پارچه بسیار مناسب می باشد و می توان از رنگ های بسیار متنوع در تولید آن استفاده نمود. 

پارچه تریکو پنبه دارای وزن سبک است و به راحتی رنگ می گیرد. لکه پذیری در این پارچه بسیار پایین است. به سادگی شستشو داده می شود. همچنین در مدت زمان کوتاهی خشک می شود.

پارچه پلی استر ضد رطوبت است و به عنوان عایق رطوبتی برای دیگر الیاف به کار می رود. با شستشوی چندین بار شکل اولیه خود را به خوبی حفظ می کند و دچار تغییر رنگ و بافت نمی شود. این پارچه بسیار نرم است و هنگام لمس کردن آن لغزندگی محسوسی به وجود می آورد که مانند جنس ابریشم می باشد و از درخشانی خاصی بهره مند است.

مرکز فروش پارچه تریکو پلی استر پنبه طرحدار

مرکز فروش پارچه تریکو پلی استر پنبه طرحدار فروش پارچه پلی استر تریکو پنبه طرحدار به واسطه این شرکت برای مشتریان صورت می گیرد که می توان به صورت عمده آن را سفارش داد. این محصول از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه شده است و می توان به انتخاب هر کدام از آنها دست زد.

با خرید عمده می توان هزینه ها را به صورت محسوسی کاهش داد و علاوه بر آن تا مدت های زیادی از داشتن محصول بی نیاز بود. بسیاری از افراد تمایل دارند خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند. به این منظور شماره هایی در نظر گرفته که در قسمت زیر می توان آنها را مشاهده نمود.

تماس تلفنی با فروشندگان موجب می شود تا در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را تکمیل نمود. این محصولات از بالاترین درجه کیفی خود برخوردار هستند و علاوه بر آن قیمت های بسیار فوق العاده ای برای آنها لحاظ شده است. با خرید عمده می توان از تخفیفات ویژه ای بهره مند شد که نصیب تمام مشتریان و مصرف کنندگان می شود. این کالا به سراسر کشور ارسال می شود و در صحت کامل به دست خریداران و مشتریان می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما