سایت آنلاین خرید پارچه ویسکوز

سایت آنلاین خرید پارچه ویسکوز در تلاش است تا با عرضه ی مناسب ترین نوع این پارچه ها از لحاظ قیمت و کیفیت، خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه دهد. به منظور تهیه آنلاین این پارچه ها با ما همراه باشید.

خرید پارچه ویسکوز

آشنایی با خرید پارچه ویسکوز

با این که عموم مردم تصور می کنند الیاف پارچه ویسکوز از نوع مصنوعی است، اما این تصور اشتباهی است چرا که الیاف به کار رفته در این پارچه ها، ماهیت گیاهی دارد و از نوع طبیعی مانند پنبه است.
با وجود اینکه الیاف این پارچه ها شبیه پنبه است، تفاوتی با پنبه دارد و آن این است که این الیاف مانند کاغذ تولید می گردند که طبق فرآیندی چوب درخت تبدیل به خمیر و سپس تبدیل به کاغذ میشود.

خرید پارچه ویسکوز

ویژگی های پارچه ویسکوز و خرید آن

  •  جذب رطوبتی به میزان دو برابر بیشتر از پنبه دارد و همان طور که میدانیم استحکام پارچه ها با جذب رطوبت کم میشود و لذا الیاف آن ضعیف تر و طول عمرشان کوتاه میشود
  • با این که مدل آن ها از نوع طبیعی است اما به نسبت سایر مدل های طبیعی خاصیت ارتجاعی کمتری دارند و همین موضوع باعث می شود که چروک پذیری بالایی داشته باشند و لذا بیشتر نیاز به اتو دارند
  • با اینکه اکثر پارجه های پنبه ای رنگ کدری دارند، اما پارچه های ویسکوز و پلی استر دارای رنگی درخشان و براق هستند.

اما عیبی که دارند این است که براق بودن آن ها با ماندن داخل آب جوش از بین میرود و رفته رفته کدر می شود

خرید پارچه ویسکوز

نقاط ضعف و قوت پارچه های ویسکوز و خرید آن ها

از جمله نقاط قوت پارچه های ویسکوز، مناسب بودن آن ها برای استفاده در فصل تابستان است چرا که این پارجه ها خاصیت تنفس بالایی دارند و جز پارچه های خنک به حساب می آیند.
دوخت این پارچه ها بسیار مناسب بوده و امکان تولید الکتریسیته در آن ها وجود ندارد.
از پارچه های ویسکوز می توان برای بافت لباس های خانگی استفاده کرد چرا که این پارچه ها دارای لطافت و نرمی قابل ملاحظه ای می باشند.
از آنجا که دوخت این لباس ها بسیار لطیف و نرم است، قابل استفاده در مکان های رسمی نمیباشد که این موضوع یکی از نقاط ضعف پارچه های ویسکوز می باشد.
جهت تهیه ی مناسب ترین پارچه های ویسکوز با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به سایت ما مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما