صادرات پارچه غواصی تیپ لاکرا

پارچه های غواصی تیپ لاکرا کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. همچنین این محصولات تولیدی در داخل ایران اصل هستند؛ از این رو برخی شرکت ها در این عرصه توانسته اند دست به صادرات پارچه غواصی تیپ لاکرا بزنند. همان طور که میدانید فقط شرکت هایی در زمینه صادرات پارچه غواصی تیپ لاکرا موفق میشوند که بتوانند در ابتدای کارشان، مشتریان زیادی را در داخل ایران جذب نمایند. یکی از شرکت های موفق در این زمینه، شرکت دیبافت کالا است. این شرکت در ابتدا نیاز مردم ایران را به خوبی برآورده میسازد و به دلیل اجناس مرغوب و اصلی که به مشتری ارائه میدهد، روز به روز بر تعداد مشتریانش افزوده میشود.

روش های تشخیص بهترین پارچه غواصی

روش های تشخیص بهترین پارچه غواصی

امروزه کالاهای گوناگونی با نام پارچه اصل در بازار خرید و فروش میشوند که در واقع برخی از آنها تقلبی هستند. همان گونه که میدانید تشخیص پارچه اصل از تقلبی برای افرادی که سال ها در این عرصه فعالیت دارند نیز اندکی دشوار است. روش های تشخیص بهترین پارچه غواصی به دو مورد خلاصه میشوند.
راهکار اول: همان گونه که بیان شد شرکت دیبافت کالا یکی از معروف ترین و بهترین شرکت های موجود در ایران است. این شرکت مقاله های زیادی را در مورد شناسایی و تشخیص پارچه های اصل از تقلبی در وب سایت های گوناگون گوگل بارگذاری نموده است. همچنین تمام مزیت ها و معایب هر پارچه را مشخص کرده است تا شما مشتریان گرامی بتوانید به صورت کاملاً آگاهانه این محصولات را خریداری نمایید. یکی از این مقاله ها، همین مقاله ای است که اکنون در حال خواندنش هستید. به دلیل مطمئن بودن محصولات سایت دیبافت و مطالب آن، تاکنون هیچ سایتی موفق نشده است در زمینه صادرات پارچه غواصی تیپ لاکرا هم گام با این شرکت حرکت کند.
راهکار دوم: مدیر شرکت دیبافت کالا، آقای مهندس خسروانی از خبره ترین افراد در زمینه تشخیص کالای تقلبی از اصل است. به همین علت، حتی یک کالای تقلبی در انبار این شرکت برای فروش ذخیره نشده است. شما میتوانید با شماره ایشان که در این وب سایت قرار دارد، تماس حاصل نمایید و هرگونه سوالی در این زمینه دارید، از ایشان بپرسید.

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه غواصی

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه غواصی

اگر شما صاحب کسب و کار تولید پارچه غواصی هستید، باید دقت فراوانی را برای انتخاب نوع پارچه (اصل یا بدل بودن) به خرج بدهید؛ زیرا اگر شما به کیفیت پارچه خریداری شده اهمیت ندهید، روز به روز تعداد مشتریان شما کمتر خواهد شد و این اصلاً خوشایند نیست. به عنوان نمونه فردی پارچه های غواصی را به صورت عمده از شما خریداری مینماید و مشتریان خرده این فرد، بعد از استفاده، نارضایتی های زیادی را از این پارچه اعلام میکنند، در نتیجه خریدار عمده، فرد دیگری را به جای شما برای خرید در نظر خواهد گرفت. نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه غواصی وجود دارند که با رعایت آنها منسوجی مناسب را تهیه خواهید کرد. برای اینکه در خرید این منسوجات موفق شوید، بخشی کوچک از پارچه مورد نظر را از فروشنده عمده این محصولات بخواهید و چند بار آن را شست و شو دهید؛ اگر حالت کشسانی این پارچه را امتحان کردید و به درستی به حالت اولش بازنگشت و بعد از شست و شو، تغییر رنگ داد و افت کیفیت پیدا کرد، مطمئن خواهید شد که این کالا، پارچه غواصی تقلبی است.

تفاوت پارچه کرپ با پارچه تریکو

تفاوت پارچه کرپ با پارچه تریکو

پارچه های کرپ و تریکو از نظر ظاهری شبیه به هم هستند، اما در ویژگی های ذاتی اندکی تفاوت با هم دارند؛ نوع الیاف به کار رفته در این منسوجات، نحوه گره خوردن تار و پود آنها به یک دیگر، میزان کار بر روی پارچه در کارخانه تولیدی، تفاوت در قیمت و… همگی باعث شده است تا پارچه های کرپ با پارچه های تریکو تفاوت داشته باشند.

روش های خرید پارچه غواصی لاکرا از شرکت دیبافت کالا

روش های خرید پارچه غواصی لاکرا از شرکت دیبافت کالا

روش های خرید پارچه غواصی لاکرا از شرکت دیبافت کالا بدین صورت است که شما به دو روش میتوانید پارچه را از این شرکت خریداری نمایید که ما در این بخش هر دوی این روش ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد. مزیتی که روش مستقیم دارد این است که شما میتوانید به صورت حضوری به مرکز مورد نظر رجوع کنید و درنتیجه منسوجی که میخواهید بخرید را لمس نمایید و با فروشنده ارتباط مستقیم برقرار نمایید. ناگفته نماند که شرکت دیبافت کالا در شهر قم واقع است و این روش خرید فقط برای افرادی مناسب هست که در این شهر یا اطراف این شهر ساکن هستند. اما روش اینترنتی روشی آسان و کارآمد است. روش اینترنتی به گونه ای است که حتی اگر کیلومترها هم با فروشنده اختلاف منطقه ای داشته باشید، میتوانید با خرید اینترنتی حتی کل محصولات آن شرکت را نیز خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما