فروشنده پارچه ویسکوز فلامنت تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا از جمله یکی از انواع پارچه هایی است که در صنایع نساجی و صنایع تولید پوشاک کاربرد بسیاری دارد. فروشنده پارچه ویسکوز باید در نظر داشته باشد که همواره مرغوب ترین نمونه های این محصولات را در ویترین فروشش خود قرار دهد و همواره سعی کند تا تامین این محصولات را به نحوی انجام دهد که پارچه ویسکوز با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

فروشنده پارچه ویسکوز فلامنت تیپ لاکرا

جنس الیاف پارچه های ویسکوز چیست؟

جنس الیاف پارچه های ویسکوز چیست؟ پارچه ویسکوز نخی، پارچه ای است که از الیاف ویسکوز تولید شده است. این الیاف برخلاف تصور عموم مردم، پایه طبیعی دارند و مانند پنبه دارای ماهیت گیاهی و یا سلولزی می باشند.

تنها تفاوت الیاف ویسکوز نسبت به پنبه این است که این الیاف مانند فرایند تولید کاغذ که از خمیر چوب درختان به دست می آیند، تهیه می شوند. از همین جهت به دلیل این که این الیاف به دست بشر ساخته می شوند، به آن ها الیاف بشر ساخته می گویند.

تفاوت شان با الیاف نایلون و پلی استر که نیز آنان هم جزو الیاف بشر ساخته می باشند، این است که آن ها از نوع الیاف بشر ساخته بازیافتی هستند و مانند الیاف پلی استر کاملا مصنوعی نمی باشند.

همچنین خاصیت ارتجاعی الیاف ویسکوز نسبت به الیاف پنبه کمتر است و درصد جذب رطوبت بالاتری دارد. درصد جذب رطوبت بالای الیاف ویسکوز موجب می‌ شود که این پارچه ها چروک پذیری بالایی داشته باشند.

همچنین سطح الیاف ویسکوز از پنبه درخشان ‌تر هستند. از همین جهت پارچه ‌هایی که از این الیاف تولید می ‌شوند ظاهری درخشان دارند.

پارچه‌ های تترونی یکی از انواع پارچه های ویسکوزی هستند که از ترکیب الیاف پلی استر و الیاف ویسکوز تولید شده ‌اند. پارچه های فاستونی ویسکوز و پیراهنی ویسکوز نیز یکی دیگر از انواع این پارچه ها محسوب می‌ شوند که درون شان از الیاف ویسکوز استفاده شده است.

بازار فروش پارچه ویسکوز نخی تیپ لاکرا

بازار فروش پارچه ویسکوز نخی تیپ لاکرا پارچه های ویسکوز نخی قیمت بسیار مناسبی دارند. از همین جهت پوشاک تولید شده از این پارچه ‌ها قیمت شان کاملاً مقرون به صرفه است. لذا پارچه ویسکوز نخی متقاضیان بسیاری را جذب خود کرده است. در نتیجه بازار فروش آن همواره پر رونق می باشد.

این سایت نیز یکی از انواع بازار های فروش پارچه ویسکوز نخی محسوب می شود که همواره در نظر دارد تا مرغوب ترین نمونه از این محصولات را با نازل ترین قیمت در لیست محصولات خود جهت عرضه به مشتریان قرار دهد. شما نیز اگر قصد خرید مرغوب ترین پارچه ویسکوز نخی را دارید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید این محصول با کارشناسان فروش این سایت تماس حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما