فروشندگان پارچه دورس در تهران

حتما بارها و بارها در فروشگاه های لباس کلمه دورس به گوشتان رسیده است مخصوصا در فصل پاییز و زمستان اما در واقع باید بدانید که بعضی اشتباها به سویشرت و هودی و ژاکت، دورس می‌گویند.

دورس چیست؟

پارچه دورس به پارچه‌ هایی گفته می‌شود که با ماشین های گرد باف و ضخیم تر بافته می‌شوند به این صورت که پشت پارچه به صورت تارهای نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم است.

معمولا جنس نخ های نگهدارنده پشت از پنبه است و روی آن با هر نخی قابل بافت است. این پارچه ها بیشتر مناسب فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان می‌باشند و به علت ضخامتی که دارند برای سویشرت بچگانه و مردانه بسیار مناسب است و همچنین برای دوختن لباس های ورزشی گرم کن و شلوار های اسلش نیز از پارچه های دورس استفاده می‌شود  و رایج ترین دورس های موجود در بازار  نیز دورس دو نخ و سه نخ می‌باشد.

 

 

فروشندگان پارچه دورس در تهران

استاندارد های کیفی پارچه دورس

 

تولیدکنندگان ایرانی پارچه های متنوع و مختلفی تولید می‌کنند که هرکدام از نظر جنس، رنگ و کیفیت با یکدیگر متفاوت است و همچنین هر کدام از آن ها برای فصل خاصی تولید می‌شود. پارچه های دورس و تریکو نیز مدل های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم.

نمونه کارهای پارچه دورس در ایران

  • پارچه دورس سه نخ
  • پارچه دورس گلکسی
  • پارچه دورس گلکسی پشت کجراه
  • پارچه لباس کودک

این پارچه در رنگ های متنوعی تولید می‌شود و معمولا عرض آن ۱۰۵ است و به صورت خارخورده یا بدون خار تولید می‌شود.

درصد نخ های تشکیل دهنده پارچه دورس دو نخ،۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه می‌باشد.

کیفیت پارچه های دورس بسیار عالی است و و به دلیل اینکه قسمت داخلی آن پنبه ای می‌باشد خیلی لطیف است و باعث اذیت بدن نمی‌شود.

موارد مصرف:

  • سویشرت مردانه
  • سویشرت بچگانه
  • شلوار
  • لباس نامزدی
  • لباس های گرمکن و ورزشیاستاندارد های کیفی پارچه دورس

قیمت فروش پارچه دورس

 

پارچه های دورس قیمت مناسبی دارند و به راحتی می‌توان آن ها را تهیه کرد و از نظر جنس و کیفیت تضمین شده هستند.

فروش پارچه ارزان دورس هم به صورت عمده یا در اصطلاح پارچه فروشان به صورت طاقه و هم به صورت متراژ کم در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و یکی از فواید پیشرفت تکنولوژی این است که امروزه دیگر نیازی نیست زمان طولانی را در بازار برای خرید پارچه وقت بگذرانید بلکه خیلی راحت با خرید اینترنتی می‌توانید پارچه مورد نظر خود را جستجو کنید و آن را تهیه نمایید.

این سایت نیز امکان خرید غیرحضوری را در اختیار شما مشتری گرامی قرار می‌دهد و رضایت شما را جلب خواهد نمود.

 

 

قیمت فروش پارچه دورس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما