فروش عمده پارچه دورس زنانه

پارچه دورس زنانه همانگونه که از عنوانش هم مشخص است، مناسب بانوان بوده و فروش عمده این منسوج به وسیله مراکز عرضه مختلفی صورت میگیرد. این نوع پارچه به دلیل بافت مقاومش خیلی محبوب بوده و در تولید لباس های زنانه و دخترانه کاربرد فراوان دارد. فروش عمده پارچه دورس زنانه توسط مراکز بازرگانی، امکان خرید را برای افرادی که میخواهند یکجا منسوجات مورد نیاز خود را تهیه کنند، آسان و راحت میکند؛ از اتلاف وقت جلوگیری کرده و این نوع فروش سبب پایین آمدن قیمت ها و همچنین سود به نفع خریدار میشود. از این منسوج در تهیه لباس های زمستانه و همچنین پاییزه مثل سویشرت، هودی و لباس های ورزشی زنانه استفاده میشود. به دلیل بالا بودن طرح و رنگ این منسوج، تولیدی های عزیز میتوانند به راحتی از این منسوج با توجه به نیاز روز بازار و همچنین سلیقه های مختلف انواع پوشاک را تولید نمایند و وارد بازار فروش کنند. اگر میخواهید بهترین مرکز فروش عمده پارچه دورس زنانه را بشناسید، در ادامه مطالب نگاه گرمتان را از ما دریغ نکنید.

انتخاب درست هنگام خرید پارچه دورس

انتخاب درست هنگام خرید پارچه دورس

به دلیل اینکه طرح و رنگ های پارچه ها زیاد است و هر روز بر این تنوع ها اضافه میشود، تصمیم گیری برای هر فرد نیز مشکل تر میشود‌. برای انتخاب درست هنگام خرید پارچه دورس باید به طور معمول به رنگ و طرح پارچه ها دقت کنیم ولی قبل از توجه به این موضوعات، رعایت موارد دیگری نیز ضروری است که برای شما آنها را شرح خواهیم داد تا انتخابی درست هنگام خرید پارچه را داشته باشید.
در خرید پارچه باید توجه داشته باشیم که آیا برای دوخت و دوز این نوع پارچه زمان زیادی باید صرف شود یا به راحتی دوخته میشود. جنس پارچه چگونه است؟ نکته دیگری است که حائز اهمیت است. میتوان با لمس کردن پارچه به این موضوع پی برد. البته اگر فرد دارای تجربه و آگاهی باشد. جنس پارچه ها یا طبیعی است یا مصنوعی. براساس مواد اولیه ای که در تهیه آنها استفاده شده، میتوانید راحتی یا سختی هنگام دوخت را مشخص کنید. به پنبه، ابریشم، پشم، کتان و… پارچه های طبیعی میگویند و نایلون، اکریلیک، ریون و… در دسته پارچه های مصنوعی هستند. نکته مهم دیگر، پیدا کردن پارچه متناسب با نیاز خریدار است. برای نمونه پارچه های کشی که در تولید آنها از کمی مواد مصنوعی هم بهره برده شده برای لباس های ورزشی مناسب هستند. پارچه هایی که به صورت دستی تولید شده اند هم گران بوده و برای لباس های مجلسی انتخاب خوبی هستند.

چطور از انواع پارچه دورس مراقبت کنیم

چطور از انواع پارچه دورس مراقبت کنیم

پارچه دورس زنانه به دلیل اینکه رویه این منسوج از نخ های مختلفی تولید شده است و از تنوع زیادی برخوردار است، در هنگام شست و شو و حفظ آن باید نکاتی رعایت شود که عبارت اند از: با توجه به بافتی که این پارچه دارد، پرزدهی در آن متغیر است، یعنی امکان دارد که برخی از این پارچه ها دچار پرزدهی شوند و برخی دیگر هیچ تغییری نکنند. همیشه سعی کنید برای بار اول آنها را به صورت تکی و جداگانه بشویید. نکته دیگر این است که اگر جنس پارچه شما از پنبه باشد، احتمال آبرفت دارد، یعنی بعد از یک بار شست و شو تغییر سایز داده و کوچک میشود. هیچ وقت بعد از شست و شوی این پارچه ها، آنها را آویزان نکنید. چون حالت کش دار در آنها ایجاد میشود. میتوانید برای خشک کردنشان، آنها را روی سطح صافی پهن کنید تا خشک شوند.
پارچه های دورس تهیه شده از ویسکوز نیز نسبت به سایر مدل ها چروکشان کمتر است و نیاز به مراقبت زیاد ندارند. اگر میخواهید یک پوشاک با کاربرد طولانی مدت داشته باشید و برای تولید هودی و گرمکن یا سویشرت از پارچه دورس استفاده کنید، پارچه دورس لاکرا پلی استر بهترین گزینه است. پنبه باعث حالت کشسانی پارچه شده و بعد از شست و شو نیز کیفیت همواره ثابت است. این گونه لباس ها را به پشت برگردانید و با آب سرد و به وسیله دست شست و شو دهید. برای اتوکشی نیز قسمت پشت پارچه را اتو بکشید.
مراکزی هستند که با کیفیت بالا و قیمت مناسب کالاهایشان را عرضه میکنند. دسترسی به این سایت ها خیلی آسان بوده و فروش برخی از کالاها به صورت فروش عمده است که میتوان در این میان از فروش عمده پارچه دورس زنانه نام برد.

دسته بندی پارچه دورس براساس جنس

دسته بندی پارچه دورس براساس جنس

به منظور دسته بندی پارچه دورس زنانه براساس جنس میتوان این منسوج را در دسته بندی پارچه های تریکو قرار داد. این نوع پارچه ها ضخامت مناسبی دارند و گزینه خوبی برای تولید لباس های گرم هستند. این پارچه ها مناسب تولید لباس های زنانه و مردانه و همچین پوشاک کودک بوده و در تولید هودی، سویشرت، لباس ورزشی لباس های زمستانه و شلوار نیز از این پارچه ها بهره میبرند، ولی به دلیل وجود نخ پلی استر در برخی از مدل های این پارچه، این منسوج مناسب تولید لباس نوزاد نبوده و برای کودکان ممکن است حساسیت داشته باشد.

مراکز تولید پارچه دورس زنانه

مراکز تولید این منسوج

مراکز عرضه بسیاری در زمینه های تولید پارچه دورس زنانه و پوشاک مشغول به فعالیت هستند تا به خوبی پاسخ گوی نیازهای همه جوامع باشند‌. این مراکز تولید با تکیه بر فناوری های روز و صنایع پیشرفته توان این را دارند که محصولات خود را به صورت انبوه تولید نمایند. تولیدات این مراکز با رعایت موارد بهداشتی و استاندارد بوده و همواره کیفیت محصولاتشان بالا است.همچنین این پارچه ها در طرح و رنگ های زیبا توسط مراکز تولید پارچه دورس زنانه تولید میشوند تا همه افراد با هر سبک و سلیقه ای بتوانند نوعی از این پارچه ها را انتخاب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما