فروش پارچه گردباف کشی اصفهان

اصفهان بزرگ ترین و مجهز ترین مرکز تولید پارچه گردباف کشی است. خرید و فروش پارچه گردباف کشی اصفهان در سطح بازار به صورت گسترده و وسیع صورت میپذیرد. فقط با کمی جست و جوی ساده در بازار، توجه شما به سمت و سوی پارچه های رنگی و ساده جذب میشود و اگر قبلا از فروشنده در مورد جنس و اسم این نوع پارچه ها سوال کرده باشید، آن را به عنوان پارچه گردباف کشی به شما معرفی کرده اند. اما علت نام گذاری این پارچه ها به گردباف، به دستگاهی که این پارچه ها با آن تولید میشوند برمیگردد؛ در واقع هر پارچه ای که با دستگاه گردباف به عرصه تولید برسد، گردباف نامیده میشود. مانند ملانژگردباف یا تریکو گردباف و… پارچه های گردباف کشی از ترکیب دو الیاف مصنوعی به نام پلی استر و لاکرا به تولید میرسند که خاصیت و خصوصیت ویژه این محصولات، کسشانی فوق العاده بالای آنهاست.

مزایای استفاده از پارچه گردباف کشی

مزایای استفاده از پارچه گردباف کشی

از مزایای استفاده از پارچه گردباف کشی میتوانیم به خاصیت کسشانی فوق العاده بالای این منسوج اشاره کنیم. همان گونه که از نام آنها پیداست پارچه های گردباف کشی تا پنج برابر مقدار اولیه خود قابلیت کسشانی دارند. برای اینکه بعد از شست و شو خاصیت کسشانی این پارچه ها کمتر نشود، تولیدکنندگان از ترکیب نخ لاکرا در این پارچه ها استفاده کرده اند و از این طریق میزان کیفیت و دوام و ماندگاری آن را بالا برده اند؛ به گونه ای که حتی پس از شست و شو با آب گرم نیز این پارچه خاصیت کشسانی خود را از دست نمیدهد. پس یکی از نکاتی که برای داشتن پارچه گردباف کشی باکیفیت باید به آن دقت و توجه کافی داشته باشید این است که حتما در تولید این محصولات نخ لاکرا نیز استفاده شده باشد وگرنه پارچه پس از یک بار شست و شو خاصیت کشسانی خود را تا حدودی از دست میدهد و در واقع هزینه ای که برای خرید این نوع پارچه و تهیه لباس کرده اید، به هدر میرود.

آشنایی با انواع پارچه گردباف

آشنایی با انواع پارچه گردباف

آیا از انواع مدل های پارچه گردباف کشی اطلاعاتی دارید؟ از ویژگی های متفاوت این محصولات چه میدانید؟ در ادامه قصد داریم جهت آشنایی بیشتر با انواع پارچه گردباف چندین مدل معروف از این پارچه را به شما معرفی کنیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
پارچه گردباف اسپان لاکرا: این پارچه بسیار ماندگار است و از دوام بالایی برخوردار است و طول عمر بسیار زیادی دارد. نقطه قوت پارچه گردباف اسپان لاکرا داشتن مزیت کشسانی است که این پارچه قادر است تا پنج برابر بیشار از مقدار اولیه خود کش بیاید و از این رو در تولید شلوار جین و لباس های ورزشی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
پارچه گردباف پلی استر: پارچه تریکو پلی استر به صورت تارگونه و از نخ پلی استر تولید شده اند. از خاصیت ها و مزایای پارچه های گردباف پلی استر میتوان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. این پارچه ها دارای استحکام بسیار بالایی در برابر هرگونه صدمه ای هستند.
پارچه گردباف پنبه ای: این پارچه از نرمی و لطافت فوق العاده بالایی برخوردار است به گونه ای که بهترین و مناسب ترین گزینه در تولید کالاهای خواب است. همچنین این پارچه ها به هیچ وجه ایجاد حساسیت نمیکنند.

آشنایی با انواع پارچه گردباف
پارچه گردباف ویسکوز: پر استفاده ترین پارچه گردباف در میان بانوان، پارچه گردباف ویسکوز است. بانوان به کرات از این نوع پارچه ها استفاده میکنند. مثلا شال هایی که بافت ظریفی دارند و خیلی راحت و آسان نخ کش میشوند از این جنس هستند.
پارچه گردباف جودون: بافت این نوع پارچه لوزی شکل است و در لباس های زنانه و مردانه به خصوص در تهیه تیشرت مردانه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. ناگفته نماند که بیشترین کاربرد پارچه های گردباف جودون در تهیه لباس های زمستانی است.
پارچه گردباف ملانژ: پارچه گردباف ملانژ بسیار شیک و خوش ایست است و در تن زیبایی و جلوه خاصی دارد و همین طور از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.
پارچه فلامنت گردباف: همان طور که از نام آن پیداست، این نوع پارچه از الیاف مصنوعی فلامنت تهیه شده است و دارای براقیت خاصی است. مناسب ترین پارچه گردباف در تولید سویشرت، پارچه گردباف فلامنت است؛ زیرا این پارچه ها بسیار لطیف و خوش دوخت هستند و به هیچ وجه در هنگام دوخت لول نمیشوند.

نکاتی برای شناخت پارچه گردباف

نکاتی برای شناخت پارچه گردباف

همان گونه که گفتیم پارچه گردباف از انواع مختلفی مانند ملانژ، فلامنت، پلی استر، اسپان و… تهیه شده است که هر کدام از این مدل ها کارایی و ویژگی های خاص خود را دارند، اما برای آنکه بتوانیم پارچه گردباف مرغوبی را خریداری کنیم باید نکاتی را برای شناخت پارچه گردباف بدانیم و نسبت به آنها اگاهی کافی داشته باشیم. برای شناخت و خرید موفق پارچه گردباف باید حتما به موارد زیر دقت و توجه کافی را داشت.
۱- حتما جنس نخ پارچه گردبافی که مدنظر دارید را بدانید؛ زیرا انتخاب درست جنس نخ، شناخت نوع بافت پارچه و تکمیل پارچه گردباف تاثیر بسیار زیادی بر ویژگی ها و مزایای پارچه های گردباف دارند.
۲- نام های تجاری و تولیدی های معروف و مشهور بازار را بشناسید. برای مثال تولیدی گردباف اصفهان جزو بهترین و سرشناس ترین تولیدی های پارچه گردباف کشور است.
۳- حتما توجه کنید که مشخص کردن متراژ پارچه در کیلوگرم بسیار مهم است؛ زیرا مقدار ضخامت و یا نازکی پارچه گردباف را مشخص میکند و شما برای تهیه انواع لباس نیازمند ضخامت های مختلفی هستید.
۴- عرض پارچه های گردباف عددی بین ۹۰ تا ۱۵۰ است. حتما در انتخاب عرض پارچه دقت کافی را داشته باشید زیرا عرض پارچه باید هماهنگ با الگوی شما باشد تا از هدر رفت پارچه و در نهایت هزینه شما جلوگیری شود.

سفارش کلی پارچه گردباف کشی

سفارش کلی پارچه گردباف کشی

در سفارش کلی پارچه گردباف کشی هم فروشنده و هم مشتریانی که قصد خرید دارند به سود و منفعت بالایی دست پیدا میکنند. اما علت این سود ومنفعت چیست؟ در واقع در پاسخ به این سوال میتوان گفت در سفارش کلی و عمده به دلیل خریداری حجم بالای این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه، تخفیفات استثنایی و خوبی برای مشتریان لحاظ میشود؛ از این رو همه مشتریان به خصوص مشتریانی که مغازه های خرده فروشی در سطح شهر دارند میتوانند محصولاتی را که با تخفیف خریداری کرده اند را خودشان نیز با تخفیفات ویژه به مشتریان خود ارائه دهند و از این جهت میزان مراجعات و فروش محصولات آنها نیز بالا میرود و به سود و منفعت خوبی دست پیدا میکنند. فروش پارچه گردباف کشی اصفهان از طریق مراکز مربوطه انجام میپذیرد.

6

  1. اصفهان بزرگ ترین و مجهز ترین مرکز تولید پارچه گردباف کشی است. خرید و فروش پارچه گردباف کشی اصفهان در سطح بازار به صورت گسترده و وسیع صورت میپذیرد.

  2. اصفهان بزرگ ترین و مجهز ترین مرکز تولید پارچه گردباف کشی است. خرید و فروش پارچه گردباف کشی اصفهان در سطح بازار به صورت گسترده و وسیع صورت میپذیرد

  3. در سفارش کلی پارچه گردباف کشی هم فروشنده و هم مشتریانی که قصد خرید دارند به سود و منفعت بالایی دست پیدا میکنند.

  4. عرض پارچه های گردباف عددی بین ۹۰ تا ۱۵۰ است. حتما در انتخاب عرض پارچه دقت کافی را داشته باشید زیرا عرض پارچه باید هماهنگ با الگوی شما باشد تا از هدر رفت پارچه و در نهایت هزینه شما جلوگیری شود.

  5. پارچه گردباف ملانژ: پارچه گردباف ملانژ بسیار شیک و خوش ایست است و در تن زیبایی و جلوه خاصی دارد و همین طور از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

  6. اگر قبلا از فروشنده در مورد جنس و اسم این نوع پارچه ها سوال کرده باشید، آن را به عنوان پارچه گردباف کشی به شما معرفی کرده اند. اما علت نام گذاری این پارچه ها به گردباف، به دستگاهی که این پارچه ها با آن تولید میشوند برمیگردد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما