فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی

پارچه یکی از منسوجات بسیار پرکاربرد است که در طی ساعات زیادی با بدن ما در تماس است. امروزه محصولات متنوعی در زمینه پارچه تولید و به بازار عرضه شده اند. فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی در سراسر کشور انجام میشود و این محصول را میتوانید با طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید. این پارچه یکی از منسوجات مدرن در صنعت نساجی کشور است. با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه این منسوج به سراسر کشور نمیگذرد اما توانسته فروش زیادی را به ثبت برساند. پارچه ویسکوز مانتویی از منسوجات صادراتی به شما میرود. این پارچه به دلیل داشتن ویژگی های مثبت توانسته است به خوبی در سطح داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.
امروزه فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی به صورت گسترده صورت میگیرد و مصرف کنندگان این محصول میتوانند نسبت به خرید این پارچه به صورت خرده یا عمده اقدام کنند. هر سال بیش از ۸۰۰ تن از این پارچه به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان و… صادر میشود. تاجران با صادرات این محصول توانسته اند سود زیادی را کسب کنند و از این روش بتوانند ارز آوری گسترده ای را به درون کشور رقم بزنند. در کنار این موضوع میتوان گفت صادرات این محصول باعث شده بسیاری از افراد توانمند در زمینه تولید و ارسال این محصولات مشغول به کار شوند. وظیفه ما هموطنان درمقابل این محصولات این است که از تولیدات داخلی کشور خودمان ایران استفاده کنیم و تا حد امکان از خرید منسوجات کشورهای دیگر در راستای حمایت از تولیدات داخلی خودداری کنیم.

فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی
امروزه بسیاری از برندهای تقلبی در بازار عرضه پارچه به خصوص پارچه ویسکوز گام نهاده اند و محصولاتی نامرغوب را به مشتریان به فروش میرسانند. بعد از خرید این محصول فرد مصرف کننده با شست و شوی آن محصول یا استفاده از ان متوجه کاهش کیفیت آن میشود. در نتیجه خریداران پارچه که جزو یکی از پرکاربرد ترین وسایل است، باید این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی خریداری کنند تا از جنس خریداری شده اطمینان داشته باشند. شرکت تولیدی با قابلیتی که ایجاد کرده است توانسته فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی را به راحتی با جدید ترین متدها افزایش دهد.
برای خرید پارچه ویسکوز راه های متعددی از جمله خرید حضوری این محصول یا خرید از کارخانه تولیدی این پارچه با کیفیت وجود دارد. برای خرید حضوری این پارچه کافی است به فروشگاه های عرضه کننده پارچه مراجعه کنید و این محصول را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت عمده یا خرده سفارش دهید. همچنین روش دیگر خرید این محصول بسیار راحت است. کافی است تلفن همراه خود را بردارید و با متصل شدن به اینترنت و سایت شرکت تولیدی و مشاهده انواع محصولات از قیمت آنها به همراه مشاهده تنوع در طرح و رنگ این محصولات مطلع شوید.

 نکات مهم هنگام خرید پارچه ویسکوز
نکات مهم هنگام خرید پارچه ویسکوز

برای خرید پارچه ویسکوز بسیار باید دقت داشت. پارچه یکی از منسوجات تولید شده پرکاربرد است که میتوان گفت در ۲۴ ساعت شبانه روز با بدن ما در تماس است. این پارچه ها میتوانند پارچه های نخی، پارچه ابریشمی، پارچه مصنوعی، پارچه ویسکوز مانتویی و… باشند. پارچه ویسکوز مانتویی از تولیدات داخلی کشور است. فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی به صورت خرده یا عمده در مراکز عرضه کننده پارچه صورت میگیرد. خریداران پارچه باید به جنس محصول خریداری شده خود بسیار دقت داشته باشند و در هنگام خرید فاکتوری که ابتدا مد نظر قرار میدهند، فاکتور کیفیت و ضخامت پارچه باشد. برخی پارچه ها به دلیل داشتن ضخامت بسیار کم و تراکم الیاف به کار رفته درونشان، به راحتی از بین میروند اما پارچه ویسکوز از ضخیم ترین محصولات است. در ادامه نگاهی به روند تولید این پارچه می اندازیم.
پارچه ویسکوز مانتویی همان طور که از اسمش مشخص است برای مانتو استفاده میشود. مانتو یکی از محصولاتی است که در بسیاری از مکان ها مانند اداره ها یا مجالس استفاده میشود و قاعدتا باید در وهله اول، ضخامت مناسب و بالایی داشته باشد. کارنجات تولیدی در صنعت نساجی کشور برای تولید این محصول ابتدا الیاف پلی استر ویسکوز و پنبه را به یکدیگر ترکیب میکنند. در نظر داشته باشید این الیاف هر کدام مقداری دارد که مقدارشان وابسته به تولید هر کارخانه است. برخی کارخانه ها از کمترین مقدار الیاف ویسکوز استفاده میکنند تا پارچه ضخامت بیشتری داشته باشد اما برخی هم ۸۰ درصد از پنبه استفاده میکنند. از کجا متوجه شویم پنبه به کار رفته در این پارچه که هنگام خرید آن را لمس میکنیم بیشتر از پلی استر ویسکوز است؟
برای این کار راه های زیادی وجود دارد. ابتدا میتوانید آن را در مقابل نور خورشید بگیرید، اگر نور خورشید منعکس شد به این معنی است که الیاف پلی استر ویسکوز به کار رفته در آن بیشتر است و اگر چنین اتفاقی رخ نداد بدین معنی است که الیاف پنبه درون آن بیشتر است. روش دیگر تشخیص این محصول این است که تکه ای از پارچه را در معرض حرارت قرار دهید. اگر سریع خودش را جمع کرد و بوی سوختن پلاستیک به مشام شما رسید بدین معنی است که جنس به کار رفته الیاف پلی استر ویسکوز بیشتر از الیاف پنبه است.
بعد از اینکه کارخانه تولیدی، الیاف مذکور را با یکدیگر به خوبی ترکیب کرد و بافت اصلی پارچه تولید شد، پارچه به مرحله ریسندگی هدایت میشود تا با استفاده از ماشین ریسندگی، الیاف به کار رفته در این محصول بیشتر با یکدیگر مستحکم شوند و بافتی یکپارچه را از پارچه تولید کنند. در ادامه پارچه به مرحله بافندگی هدایت میشود. با استفاده از این ماشین، بافت پارچه دارای خار زنی و چله زنی میشود که هر کدام تعریف مخصوص به خود را دارند؛ چله زنی به بخشی گفته میشود که توسط سوزن دستگاه بافندگی، بافت پارچه دارای منافذ گردش هوا باشد تا به خوبی گردش هوا را درون خود داشته باشد. بعد از این مراحل، پارچه به مرحله تثبیت رنگ و طراحی میرود و در طرح ها و رنگ های متناسب با رنگ مانتو تولید میشود. در نهایت پارچه ها در ابعاد متناسب برش داده میشوند و در بسته بندی های مرتبط قرار گرفته و به سراسر کشور ارسال میشوند. فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی به صورت گسترده صورت میگیرد و خریداران این محصول میتوانند این پارچه را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم از تولیدی خریداری کنند.

عوامل موثر بر کیفیت پارچه ویسکوز

عوامل موثر بر کیفیت پارچه ویسکوز

بعد از خرید یک پارچه مانتویی یا هر نوع پارچه دیگری، خریداران و مصرف کنندگان باید به نکته استفاده صحیح از انها دقت داشته باشند. پارچه از محصولات بسیار حائز اهمیتی است که نمیتوان از کنار آن عبور کرد زیرا طی ساعات زیادی با بدن ما در تماس است و اگر جنس نامرغوب و بی کیفیت داشته باشد باعث میشود دچار بیماری های پوستی یا اگزما شویم و این مورد میتواند مشکلاتی را برایمان ایجاد کند. اولین نکته ای که بر جنس و کیفیت پارچه ویسکوز اهمیت دارد دور ماندن از حرارت است. پلی استر ویسکوز همان پلاستیک و از مواد نفتی ساخته میشود و با قرار گرفتن در معرض حرارت باعث میشود خودش را جمع کند و بافت اولیه پارچه دچار مشکل شود و گاها سریعا دارای احتراق میشود.
در مرحله دوم رنگ پارچه ویسکوز است. همان طور که میدانیم پارچه باید متناسب با فصل مورد نظر، مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال اگر پارچه مانتویی با رنگ تیره خریداری کنید در فصل تابستان باعث میشود گرما را به خوبی به خود جذب کند و در نتیجه فرد مصرف کننده بیش از حد احساس گرما میکند اما اگر پارچه ای با رنگ روشن خریداری کنید، باعث میشود در فصل تابستان نور را منعکس کند و به خود جذب نکند؛ در نتیجه فرد مصرف کننده احساس گرما نمیکند. این عوامل بر کیفیت پارچه ویسکوز تاثیر گذار خواهد بود. از دیگر مواردی که میتوان گفت در کیفیت و دوام پارچه تاثیر گذار است خرید یک پارچه با قابلیت شست و شو است.
بسیاری از خریداران پارچه ابتدا به معیارهایی از جمله قیمت و کیفیت ان مینگرند و این امری درست است اما اگر پارچه مورد استفاده انها قابلیت شست و شو نداشته باشد باعث میشود دچار رنگ رفتگی و آبرفت شود. پارچه ها مدت زمان زیادی در تماس با بدن ما هستند و با تعریق بدن، عرق را به خود جذب میکنند و باید بعد از گذشت مدت زمانی آنها را شست و شو داد. در نتیجه کافی است آن را به صورت دستی یا ماشینی بدون استفاده از مواد شوینده بشویید. فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی در بسیاری از شهرهای کشور انجام میشود و خریداران این محصولات میتوانند نسبت به خرید اقدام کنند.

خصوصیات پارچه ویسکوز مانتویی

خصوصیات این منسوج

پارچه ویسکوز مانتویی خصوصیاتی مانند سایر پارچه ها دارد. این پارچه در رنگ بندی متنوع تولید میشود و از پرفروش ترین رنگ های این پارچه میتوان به مشکی و آبی یا رنگ های پاستلی اشاره کرد. این پارچه پرز دهی و نخ نخ شدگی ندارد و با داشتن دوام بالا توانسته است جز محصولات با دوام باشد. از خصوصیات این پارچه میتوان به طراحی و دور دوزی آن اشاره کرد. این پارچه دور دوزی لوزی و مثلثی دارد و با همین دور دوزی های مستحکم توانسته است به خوبی بافت خود را نگه دارد. از دیگر ویژگی های این پارچه میتوان به طراحی آن اشاره کرد. پارچه مانتویی یکی از پارچه های سخت پسند خانم ها است و به همین دلیل باید طراحی هایی متناسب با سلیقه افراد مختلف داشته باشد تا بتوانند از ان محصول به راحتی استفاده کنند.
این پارچه خصوصیت دیگری از جمله قابلیت شست و شو دارد. در نظر داشته باشید برای شست و شوی این منسوجات یا هر نوع پارچه دیگری بعد از شستن آنها را در جایی خشک و دور از حرارت مستقیم قرار دهید و بعد از خشک شدن سریعا جمع کنید زیرا با قرار گرفتن پارچه در مدت زمان زیادی جلوی نور آفتاب، ممکن است پارچه دچار رنگ رفتگی و سفیدی شود. از نحوه فروش این محصول میتوان به فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی به صورت خرده یا عمده اشاره کرد که این نوع روش فروش مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

مراکز پخش پارچه ویسکوز مانتویی

مراکز پخش این منسوج

امروزه مراکز پخش و تولید پارچه ها بسیار فراوان شده اند و مراکز پخش پارچه ویسکوز مانتویی در بسیاری از شهرهای کشور از جمله استان های تهران، قم، اصفهان، کرمان، یزد، مرکزی، تبریز، خراسان رضوی و … وجود دارد و این مراکز، این محصولات را به صورت فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی به دست مصرف کنندگان میرسانند. کارخانه تولیدی برای نظر مشتریان بسیار اهمیت قائل شده و محصولات خود را در دید مشتریان قرار داده است. برای دیدن انواع این پارچه میتوانید به سایت شرکت مراجعه کنید و این پارچه را با در انواع مختلف طرح و رنگ تهیه کنید.

پارچه ویسکوز ملانژ

پارچه ویسکوز ملانژ

از تولیدات متنوع برگرفته پارچه ویسکوز، پارچه ملانژ است که برای افرادی که به زیبایی و لطافت اهمیت میدهند گزینه مناسبی به شمار میرود و در انواع مختلف در بازار یافت میشود. این پارچه جزو پارچه های اشرافی است که وزنی سبک دارد و میتوان به راحتی از آن استفاده کرد. پارچه ویسکوز ملانژ با داشتن زیبایی و طراحی بی نظیر خود معمولا برای تولید مانتوهای مجلسی به کار میرود.
در این محتوا سعی کردیم از جوانب مختلف پارچه های ویسکوز را تعریف کنیم. این پارچه قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و برای لباس های ورزشی، لباس های راحتی خانگی، گرم کن های ورزشی و… استفاده میشود. فروش کلی پارچه ویسکوز مانتویی ملانژ در سطح کشور به صورت انبوه و خرده انجام میشود و خریدارانی که میخواهند یک پارچه با کیفیت و بی نظیر داشته باشند، میتوانند از این پارچه استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما