قیمت انواع پارچه یکرو پنبه تابستانی

پارچه یکرو پنبه تابستانی با داشتن منافذ و سوراخ ریز هوا را به راحتی جابجا میکند و پوشیدن آن در تابستان بسیار مناسب است این محصول تماما از تن به ساخته شده است.

قیمت این محصول اول به علت فروش مستقیم و حذف واسطه ها بسیار مناسب است و خرید آن می تواند برای خانواده‌ها به صرفه باشد.

پارچه یکروی پنبه تابستانی انواع مختلفی دارد که به طبع قیمت آن نیز متفاوت است. هر فرد بسته به سلیقه شخصی خود می تواند از انواع پارچه یک روی پنبه تابستانی که موجود است خرید کند.

قیمت انواع پارچه یکرو پنبه تابستانی

خصوصیات ظاهری مهم پارچه یکرو پنبه

خصوصیات ظاهری مهم پارچه یکرو پنبه پارچه یکرو پنبه تابستانی تماماً از الیاف و نخ پنبه تولید می شود و تولید آن به صورت یک رو است. این پارچه به دلیل وجود پنبه در آن دارای شاخصه‌های خاصی است.

این پارچه تابستانی به علت وجود منافذ و سوراخ در پارچه علاوه بر اینکه در تابستان بسیار مناسب است در زمستان نیز می تواند گرمای بدن را در منافذ و سوراخ های خود ذخیره کند.

این پارچه دارای انواع مختلفی است که می توان از میان آن ها پارچه یکرو دورس و جودون را نام برد که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند. که پارچه دورس آن ضخیم است و تراکم بالایی دارد ولی پارچه جودون آن دارای برجستگی و فرورفتگی است.

امروزه متخصصان سعی دارند انواع مختلف پارچه را با توجه به نیاز و سلیقه شخصی هر فرد تولید کنند که هر کدام کیفیت و خصوصیات خاص خود هستند.

پارچه یکرو پنبه با توجه به عملیات به کار رفته روی آن دارای لطافت و حساسیت کمتری نسبت به بدن است. این خصوصیت سبب شده که این پارچه طرفدار ببشتری را جذب کند.

با توجه به مطلب گفته شده این پارچه برای کودکان بسیار مناسب است. این دسته از افراد بدن حساسی دارند که هر نوع پارچه ای با بدن آن ها سازگاری ندارد.

برای نگهداری هر چه بهتر این پارچه باید نکاتی را رعایت کرد که از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شست شوی باید با دقت انجام گیرد.
  • برای اتو از سطح پشت پارچه استفاده کرد.
  • برای نگهداری آن از نایلون استفاده کرد.

بازار پخش پارچه یکرو پنبه تابستانی

بازار پخش پارچه یکرو پنبه تابستانی تولید کنندگان این پارچه با توجه به کیفیت و محبوبیت آن بازار خوبی را برای فروش این محصول دارند.

پخش پارچه یکرو پنبه تابستانی به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و خریدار به صورت مستقیم با فروشنده در ارتباط است و فروش آن به صورت عمده انجام می شود.

برای ارسال این محصول آن را در بسته بندی مناسب به دور از هر گونه آسیبی آماده و ارسال می شود. ارسال آن با کمترین هزینه و سریع ترین زمان انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما