قیمت خرید پارچه تیشرت مردانه

کمتر کسی است که تیشرت را نشناسد. این لباس پرطرفدار آنقدر سابقه استفاده طولانی دارد و آنقدر بین مردم محبوب است که توانسته همچنان در بین پوشاک معروف بماند و انتخاب اول هر خریدار باشد؛ این لباس کاربردی و با کیفیت با ارائه طرح های متنوع روز به روز بر محبوبیت خود می افزاید؛ تیشرت برای هرکسی بیانگر یک استایل راحت و غیر رسمی است و تقریباً همه مردم این لباس را میشناسند؛ تیشرت ها به علت داشتن یک ظاهر مناسب، راحت و اسپرت توانسته اند محبوبیت زیادی کسب کنند و با رنگ ها و طرح های متنوع مطابق با سلیقه های مختلف باشند. حال برای شناخت بیشتر شما، در مورد تیشرت در ادامه به تعریف این لباس پرطرفدار خواهیم پرداخت. شاید برایتان این سؤال پیش آید که علت نام گذاری این لباس به تیشرت چیست؟ باید گفت: علت این نام گذاری شکل ظاهری این لباس است؛ یعنی بدنه و آستین های این لباس که در ظاهر شبیه به حرف انگلیسی T هست و به دلیل همین خصوصیات ظاهری تیشرت نام گرفته است، تیشرت ها از پارچه هایی بسیار سبک، راحت و ارزان تهیه میشوند که به راحتی قابل شست و شو هستند و تمیز میشنود. در گذشته نه چندان دور از این لباس پرطرفدار به عنوان لباس زیر استفاده میشد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تنوع بسیار زیاد و طرح های زیبا، این کالای محبوب از لباس زیر به لباس معمولی برای مردم تبدیل شده است. تیشرت ها برای استفاده بسیار راحت هستند، قیمت بسیار پایینی دارند و به راحتی تمیز میشوند، به همین علت امروزه تبدیل به لباس محبوبی برای مردم به خصوص پسران جوان شده اند؛ یکی از پر استفاده ترین لباس ها در حال حاضر تیشرت است. مخصوصاً تیشرت های مردانه، مدل های فعلی موجود از این لباس در بازار در انواع رنگ ها، طرح ها و پارچه های مختلف در اختیار مردم قرار دارند، یقه این لباس ها به شکل گرد و یقه هفت است، این لباس محبوب و پر طرفدار به علت فرآیند تولید و قیمت پایین آن برای شرکت های تجاری و تاجران بسیار محبوب است و از این پوشاک پرطرفدار برای سود دهی خود استفاده میکنند. این لباس در حال حاضر برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار میگیرد و متناسب با سن آن ها تولید میشود، مانند کودک، نوجوان، میانسال و سالمند.

پارچه تیشرت مردانه
تیشرت ها لباس های بسیار کاربردی هستند و قابلیت استفاده متعددی دارند. از این لباس پرطرفدار هم میتوان به عنوان یک لباس راحت برای منزل استفاده کرد، هم میتوان با یک شلوار یا دامن یک استایل اسپرت و بسیار زیبا برای بیرون از منزل ساخت، تیشرت ها که در ابتدا به عنوان لباس زیر تولید و عرضه میشدند، امروزه توانسته اند لباسی محبوب باشند. امروزه تیشرت ها حتی تبدیل به ابزاری برای بیان خود، روحیات خود و حتی تبلیغات شده اند، بر روی این لباس ها نقش ها و طرح های مختلفی چاپ میشود. گاه یک اثر هنری معروف، گاه یک شعار و… و از این طریق دیگر تنها یک لباس ساده نیستند، بلکه منتقل کننده طرز فکرهای گوناگون هستند. پس به طور کلی باید گفت که تیشرت به نوعی بالاپوش گفته میشود که آستین های کوتاهی دارد و به شکل T است. تاریخچه تیشرت به قرن نوزدهم برمیگردد، با وجود اینکه این لباس قدمت بسیار طولانی ندارد، اما این روزها آنقدر معروف و محبوب شده است که گویی از هزاران سال پیش این لباس وجود داشته است و در طول زمان دچار تغییر شده است. همانطور که گفته شد، این لباس به عنوان یک لباس راحت در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه میشود، بعضی از مدل های این لباس تحت تأثیر صنعت هیپ آپ گشاد و بلند هستند، اما به طور معمول شکل متداول این لباس ها به گونه ای است که تا کمر را می‌پوشانند. جنس این لباس به گونه ای است که مناسب برای فصل های گرم سال و خنک و راحت است. در ادامه به ویژگی های تیشرت های مردانه، جنس تیشرت مردانه و… اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با آگاهی کافی انتخاب مناسبی را داشته باشید.

مشخصات پارچه تیشرت های مردانه

مشخصات پارچه تیشرت های مردانه

در هنگام انتخاب کردن تیشرت باید علاوه بر توجه به نکاتی مثل طرح و رنگ تیشرت، به جنس آن هم توجه شود، باید گفت توجه به جنس تیشرت حتی از موارد دیگری که در انتخاب مورد توجه قرار میدهید هم مهم تر است، چون به طور مستقیم با پوست بدن ما در ارتباط است. پس باید جنسی انتخاب شود که حساسیت زا نباشد، در هنگام انتخاب تیشرت شما باید جنسی را انتخاب کنید که مناسب بدن شخصی که میخواهد از آن استفاده کند، باشد. پس سعی کنید بهترین پارچه تیشرت مردانه را انتخاب کنید. تیشرت ها علاوه بر داشتن ظاهری راحت باید جنس راحتی را هم داشته باشند. پارچه ها در دو دسته بافته میشوند که عبارت اند از: بافت کتانی و بافت همبند، بافت کتانی به بافتی گفته میشود که در آن با اتصال و پیوند خوردن حلقه های کوچک به یکدیگر به وجود آمده است، به طوری که وقتی از نزدیک به پارچه نگاه میکنیم، متوجه میشویم که الگو ها در آن به صورت یک ردیف کوچک بافته شده اند؛ اما بافت همبند، این بافت با گذر کردن از رشته های متقاطع با زاویه قائمه ساخته میشود و اگر ما این پارچه را از نزدیک مشاهده کنیم، مربع های کوچک را می‌بینیم که سطح پارچه را اشغال کرده اند. در ساخت تیشرت ها انتخاب همیشگی تولیدکنندگان تیشرت، پارچه هایی از بافت کتان است و علت این امر این است که پارچه هایی از جنس بافت کتان مقاوم و ضد چروک هستند و حالت ارتجاعی دارند.
از رایج ترین مواد اولیه ای که در ساخت پارچه تیشرت مردانه استفاده میشود، پنبه است و علت به کار بردن پنبه این است که پارچه پنبه ای نرم است، مقرون به صرفه تر است و همچنین پارچه های پنبه ای قابلیت تنفس دارند. پنبه ها به دو دسته پنبه مصنوعی و پنبه آلی تقسیم میشوند؛ در رابطه با پارچه های تیشرت مردانه ای که با پنبه ساخته میشوند باید گفت که بعد از اولین باری که با آب گرم شسته میشوند، کوچک تر میشوند، این یکی از نقص های پارچه های پنبه ای است.

پارچه های پلی استر در تیشترت مردانه
پارچه های پلی استر پنبه ای نوع دیگری از پارچه هایی است که برای ساخت انواع لباس و تیشرت مورد استفاده قرار میگیرند. این پارچه ها معمولاً به صورت ترکیب ۵۰/۵۰ از پلی استر و پنبه تولید میشوند. از خاصیت های پارچه پلی استر پنبه میتوان به این موارد اشاره کرد، این پارچه قابلیت تنفس دارد و بسیار نرم است و شکل خود را به خوبی حفظ میکند و قیمت آن نسبت به پارچه هایی که صددرصد از پنبه تولید شده اند، کمتر است.

پارچه ریون

این پارچه اولین بار به عنوان پارچه ای از انواع پارچه های ابریشم که قیمت ارزان تری دارد، تولید شد؛ پارچه ریون به علت وزن کم و مواد به کار رفته در آن پارچه مناسبی برای ساخت تیشرت است. از نواقص این پارچه میتوان به این نکته اشاره کرد که اگر به صورت مکرر استفاده شود، چروک میشود‌.
پارچه سه گانه (ترکیب سه پارچه ریون، پلی استر، پنبه) در این پارچه سه پارچه ریون، پنبه و پلی استر با هم ترکیب شده اند. بهترین ویژگی و خاصیت این پارچه این است که ویژگی های مهم هر یک از پارچه های گفته شده به صورت یکجا در این پارچه جمع شده است؛ مانند سبک وزنی ریون و نرمی پنبه؛ بنابراین پارچه ای که از این سه تشکیل شده باشد، میتواند تعادل مناسبی را بین سبکی، راحتی و دوام برای یک تیشرت ارائه دهد و گزینه مناسبی برای تولیدکنندگان تیشرت مردانه باشد.

انواع پارچه تیشرت مردانه

انواع پارچه تیشرت مردانه

در ادامه چند نمونه از پارچه های تیشرت مردانه را نام خواهیم برد

پارچه جرسی

جرسی نوعی پارچه است که از الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی و پنبه تولید شده است. این پارچه کشسان است و از پارچه های محبوب تولیدکنندگان تیشرت مردانه است. این پارچه در کشور انگلستان تهیه و تولید میشود‌. پارچه جرسی به چهار دسته تقسیم میشود که عبارت اند از: تک جرسی، جرسی دوبل، جرسی در هم بافته و ژاکارد. از ویژگی های دیگر این پارچه تیشرت مردانه میتوان گفت که از تعرق جلوگیری میکند و به علت اینکه بیشتر مواد تشکیل دهنده آن الیاف طبیعی هستند، به تهویه هوا و خنکی کمک میکند. تمامی این موارد سبب شده است که پارچه تیشرت مردانه جرسی محبوب شود.

انواع پاپه تیشرت
پارچه شیار دار

پارچه شیار دار بسیار کشسان است؛ تولید کنندگان تیشرت از این پارچه برای تهیه تیشرت های مردانه استفاده میکنند. در پارچه شیار دار از نوعی بافت شیار مانند استفاده شده که این بافت باعث افزایش دوام و کشسانی این پارچه نسبت به پارچه های جرسی میشود. جنس این پارچه تیشرت مردانه معمولاً از الیاف پنبه، مخلوط پنبه، پشم یا اکریلیک است. در این مدل پارچه به علت شیار مانند بودن پارچه، لباس هایی که از آن تولید میشوند، حالت بدن را به خود میگیرند.

پارچه جودون

پارچه جودون، از نمونه پارچه های گردبافت است که از آن برای تهیه تیشرت جودون استفاده میشود. در ساخت این پارچه تیشرت مردانه میتوان از انواع نخ مانند پنبه، پلی استر یا..‌‌. استفاده کرد. از این پارچه تیشرت مردانه بیشتر برای تهیه تیشرت های یقه دار استفاده میشود.

پارپه های متنوع در تیشرت مردانه
پارچه اسپان: پارچه اسپان از الیاف مصنوعی و از ترکیب مشخصی از فلامنت، الیاف پروپیلن و پنبه تهیه و تولید میشود. استفاده از تیشرت های اسپان در کشورمان ایران تنها برای چاپ سابلیمیشن است. این تیشرت های مردانه به علت ظاهر پلاستیکی و مصنوعی خود مشتریان خاص خود را دارند.
تیشرت فلامنت: تیشرت فلامنت یک نوع دیگر از پارچه های گردبافت محسوب میشود. از این پارچه بیشتر برای ساخت تیشرت های ورزشی استفاده میشود. این پارچه تیشرت مردانه لخت و سبک است؛ این پارچه هم مناسب برای سابلیمیشن است.
پارچه های نام برده شده تنها بعضی از نمونه پارچه هایی است که برای ساخت تیشرت مردانه استفاده میشود، امروزه به علت استقبال مردم از این محصول پرطرفدار، شاهد آن هستیم که تولید کنندگان اقدام به تولید این محصول با انواع پارچه ها، طرح ها و رنگ ها کرده اند؛ نمونه های گفته شده تنها نمونه های موجود پارچه نیستند، بلکه این نمونه ها به علت پرطرفدار بودن و همچنین آشنایی بیشتر شما با پارچه های تیشرت مردانه، جنس و کیفیت آن ها، نام برده شدند.

صادرات تیشرت مردانه

صادرات تیشرت مردانه

همانطور که گفته شد، تیشرت یکی از انواع لباس های مردانه است که به خاطر ویژگی های منحصر به فردش در فصل های گرم بسیار مورد استقبال مردان قرار میگیرد و در نتیجه بازار فروش آن بسیار رونق می‌گیرد. امروزه با توجه به استقبال از این لباس زیبا و پرطرفدار که بسیار کاربردی است و میتوان به راحتی با آن یک استایل شیک ساخت. تولیدکنندگان تیشرت در تلاش هستند تا با استفاده از بهترین ابزار آلات و همچنین نیروی کار مجرب بتوانند بهترین تیشرت ها را تولید و به بازار عرضه کنند. تیشرت ها انواع متعدد و فراوانی دارند. تنوع در جنس این لباس مردانه شیک، در رنگ و طرح های این لباس بسیار زیاد است و جوابگوی سلیقه های مختلف است. ویژگی های خاصی که این محصول دارد سبب شده است که تبدیل به یک کالای صادراتی بسیار پر درآمد شود. از این رو مقادیر زیادی از این لباس پرطرفدار به کشور های دیگر صادر میشود. در سال های اخیر میزان قابل توجه ای از تیشرت های مردانه مجلسی، اسپرت و انواع دیگر آن به سایر کشور های جهان از جمله کشور های همسایه ایران صادر می شود، این محصول نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان طرفداران بسیاری را به دست آورده است. همین امر سبب شده است که نظر بازرگانان زیادی را به خود جلب کند. با لطف پروردگار و تلاش های شبانه روزی تولیدکنندگان این کالای محبوب در کشورمان، شاهد این هستیم که روز به روز در عرصه تولید لباس از جمله تهیه و تولید تیشرت پیشرفت میکنند. در حال حاضر تولید کنندگان ما موفق به ساخت تیشرت های بسیار با کیفیتی هستند که در ساخت آن ها از بهترین مواد اولیه استفاده میشود و در مقایسه با نمونه های خارجی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند. این کالا به دلیل قیمت بسیار ارزان و در عین حال داشتن کیفیت بالا و تنوع بسیار، بدون شک برای صادرات گزینه مناسبی است؛ باید گفت که بازار فروش این محصول کاربردی، فروش بسیار خوبی دارد و مورد توجه و استقبال کشورهای همسایه قرار گرفته است. لازم به ذکر است که با توجه به قیمت ارزان و مورد استقبال بودن این محصول، خرید عمده آن قطعاً مقرون به صرفه خواهد بود و میتواند بهترین گزینه برای صادرات شما باشد.

5

  1. کمتر کسی است که تیشرت را نشناسد. این لباس پرطرفدار آنقدر سابقه استفاده طولانی دارد و آنقدر بین مردم محبوب است که توانسته همچنان در بین پوشاک معروف بماند و انتخاب اول هر خریدار باشد

  2. تنوع در جنس این لباس مردانه شیک، در رنگ و طرح های این لباس بسیار زیاد است و جوابگوی سلیقه های مختلف است.

  3. تیشرت یکی از انواع لباس های مردانه است که به خاطر ویژگی های منحصر به فردش در فصل های گرم بسیار مورد استقبال مردان قرار میگیرد

  4. این پارچه اولین بار به عنوان پارچه ای از انواع پارچه های ابریشم که قیمت ارزان تری دارد، تولید شد؛ پارچه ریون به علت وزن کم و مواد به کار رفته در آن پارچه مناسبی برای ساخت تیشرت است

  5. این پارچه اولین بار به عنوان پارچه ای از انواع پارچه های ابریشم که قیمت ارزان تری دارد، تولید شد؛ پارچه ریون به علت وزن کم و مواد به کار رفته در آن پارچه مناسبی برای ساخت تیشرت است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما