قیمت پارچه دورس پنبه پشت ترویرا

قیمت پارچه ملحفه دورس ترویرا به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول نوع و کیفیت الیاف و مواد اولیه ای است که در ساختار آن استفاده شده است. همچنین نحوه عرضه پارچه دورس نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است و به طور کلی قیمت آن توسط مراکز تولید کننده آن تعیین می‌‌شود. برای اطلاع از مشخصات پارچه ارزان جودون به صورت تخصصی و پارچه دورس پنبه پشت ترویرا می توانید به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

 

 

قیمت پارچه دورس پنبه پشت ترویرا

مشخصات پارچه دورس با نخ ترویرا

 

پارچه دورس ترویرا از جمله یکی از انواع پارچه برای هودی ترکمن دورس بوده که در پشت آن ها به جای پنبه از الیاف فلامنت استفاده شده است. از این پارچه ها برای تولید البسه ورزشی و سویشرت استفاده می‌شود. در بافت پارچه دورس نیز از لاکرا استفاده شده است. همچنین از این پارچه ها با رنگ های روشن در فرآیند تولید لباس کودکان استفاده می‌شود.

این پارچه ها به وسیله ماشین های گردباف تولید شده اند و ضخیم هستند. همچنین پارچه های دورسی که از نخ نرویرا تولید شده اند، خاصیت کشسانی یا استرچ دارند. لازم به ذکر است که الیاف به کار رفته در ساختار نخ ترویرا از جزو دسته الیاف های پلی استر و مصنوعی می‌باشند.

از همین جهت پارچه های دورس ساخته شده از این نخ ها جزو پارچه های پلاستیکی و یا پلی استری به حساب می‌آیند.

 

مشخصات پارچه دورس با نخ ترویرا

مرکز فروش انواع پارچه دورس گلکسی

 

انواع پارچه غواصی و هودی دخترانه و پارچه دورس گلکسی در نمونه ‌های مختلفی عرضه بازار می‌شود. به طور مثال یکی از نمونه ‌های این محصول پارچه دورس سه نخ می‌باشد که برای تولید لباس زمستانی مردانه و زنانه، لباس های پاییزه استفاده و در انواع ضخیم و نازک عرضه می‌شوند. این پارچه ها نیز برای لباس های ورزشی مناسب می‌باشند.

 

نمونه های دیگر این محصول کج راه نام دارند که این پارچه ها دارای مارت هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. در پشت پارچه دورس کج راه، همان طور که از نامش پیدا است خطوط کج وجود دارد و همچنین از خاصیت کشسانی برخوردار است.

 

بازار فروش پارچه دورس همواره با متقاضیان بسیاری مواجه است. زیرا این پارچه ها با توجه به تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارند، نقش بسیار پر رنگی در صنایع تولید پوشاک بر عهده دارند.

 

امروزه با نفوذ اینترنت در تمامی ابعاد زندگی افراد نیز، بازار فروش پارچه دورس به صورت غیر حضوری فعال است و متقاضیان بسیاری را مجذوب خود کرده است.

 

این سایت نیز از جمله یکی از بازار های فروش غیر حضوری پارچه دورس می‌باشد که انواع محصولات را در نمونه های با کیفیت و با قیمت مناسب در لیست محصولات خود جهت فروش به مشتریان قرار داده است.

 

شما نیز اگر قصد خرید هر یک از انواع پارچه های دورس و پارچه فاستونی برای هودی فانتزی را دارید می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران فروش این سایت تماس برقرار کنید تا آنان اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

مرکز فروش انواع پارچه دورس گلکسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما