قیمت پارچه مخصوص شورت زنانه و مردانه

برای تولید لباس زیر انواع متفاوتی از پارچه های مخصوص شورت زنانه و مردانه با قیمت های مختلف وجود دارد، که ما در این سایت به آن می پردازیم.
پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند.
به طوری که می توان گفت پارچه های نخی یکی از بهترین نوع پارچه ها در تولید شورت زنانه و مردانه می باشند.

پارچه مخصوص شورت زنانه

همانطور که می دانید لباس زیر یکی از مهم ترین لباس یک فرد محسوب می شود زیرا در تمام طول روز در تماس مستقیم بدن قرار می گیرد و به همین خاطر در خرید لباس زیر و انواع مدل های شورت زنانه اولین نکته که مشتریان به آن می پردازند پارچه لباس می باشد که از چه جنسی تولید شده تا با یک انتخاب غلط باعث ایجاد مشکل نشود و یا حتی سلامت فرد به خطر بیفتد.
افراد در لباس زیر در کنار زیبایی و رنگ و طرح اولین نکته قابل توجه به جنس پارچه اهمیت می دهند و بیشتر تمایل دارند که احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند.
همیشه برای خرید یک لباس زیر اولین ملاک خود را به کیفیت و جنس پارچه لباس قرار دهید زیرا سلامتی شما از اهمیت بیشتری برخوردار است، در هنگام خرید شورت سعی کنید دقت کافی داشته باشید زیرا شاید موضوع زیاد مهمی نباشد ولی در بعضی مواقع انتخاب نادرست صدمات جبران ناپذیری به سلامت شما وارد می کند و یا ممکن است دچار حساسیت شوید.
در هنگام دوخت لباس زیر و انواع شورت و سوتین انتخاب جنس پارچه بسیار اهمیت دارد، زیرا که لباس زیر یکی از اصلی ترین پوشاک روزانه هر انسان بشمار می رود.

لباس زیر پوشاکی است که رده بندی خاصی ندارد و همه افراد از بزرگسال گرفته تا کودک ازاین لباس استفاده می کنند.
شورت های زنانه انواع مدل های مختلفی دارد مانند شورت های فانتزی و عروسکی و لاکچری و ورزشی و اسپرت که هر کدام برای مصارف مختلفی استفاده می شود.
در هنگام خرید پارچه برای لباس زیر باید به نکاتی توجه کرد که می توان آن را به این صورت نام برد، پارچه لباس زیر حتما باید بسیار لطیف باشد تا وقتی در تماس با بدن قرار می گیرد ما احساس خوشایند داشته باشیم و احساس ناراحتی نکنیم و یا افرادی که پوست حساس دارند در تماس با این نوع پارچه دچار مشکلات پوستی نشود قابل توجه است، دقت داشته باشید در هنگام خرید پارچه برای شورت حتما پارچه ای را انتخاب کنید که گردش هوا در آن به راحتی در آن صورت بگیرد و مانع از تنفس نشود.
دیگر نکته در هنگام خرید پارچه برای دوخت لباس زیر حتما باید به قدرت جذب رطوبت ناشی از عرق بدن و نفوذ آن به لباس های بیرونی می باشد، هرچه قدرت جذب پارچه بیشتر باشد برای تولید لباس زیر مناسب تر است.
بهتر است برای خرید بهترین پارچه مخصوص شورت پارچه ای خریداری شود که نازک باشد و در کنار این خاصیت دارای مقاومت بالایی باشد این نکته در انتخاب پارچه مخصوص شورت زنانه بسیار مهم است که باید با دوام ترین پارچه را تهیه کنید.

پارچه شورت مردانه
پارچه شورت مردانه

امروز برای تولید لباس زیر از انواع پارچه ها با بافت های مختلف استفاده میشود در صورتی که در گذشته بیشتر لباس های زیر از دو جنس ابریشم و نخی تولید می‌شده، که قابلیت کشسانی آنچنانی نداشته اند و کم کم جای خود را به پارچه هایی دیگر داده اند.
امروزه برای تولید لباس زیر از پارچه ها با جنس های متفاوت مصرف می شود که نوع این پارچه ها به ترتیب پارچه پشمی، پارچه نخی، پارچه بامبو، پارچه نایلونی، پارچه ابریشمی، پارچه آپاندکس، پارچه تریکو، پارچه جرسی، پارچه ارگانزا، پارچه های پشمی و نخی چون از درصد بیشتری از الیاف طبیعی تشکیل شده دارای وزن کم و همینطور لطیف تر می باشد و دارای مقاومت و ماندگاری بیشتری می باشد.
از جمله پارچه پر مصرف امروزه در تولید لباس زیر و انواع شورت پارچه های نایلونی می باشد که اگر بخواهیم راجب مزایای این پارچه اشاره ای کنیم می توان به کشسان بودن پرداخت که در مقایسه با دیگر جنس ها کمی بیشتر است، و اینکه نایلون به عنوان پارچه مخصوص شورت دارای دوام بالا و طول عمر بیشتر و همچنین این نوع جنس در رنگ هم زمان بیشتری تغییر رنگ می دهد و بافت خود را حفظ می کند ولی از معایب آن می توان به آن اشاره کرد که در فصل گرما اصلا مورد خوبی نیست، به این دلیل که این چه پارچه جاذب گرما هستند.

پارچه شورت های مردانه
پارچه شورت های مردانه

پارچه های ابریشمی در گذشته تا به امروز برای تولید شورت گزینه ی مناسبی بوده است و با براقیتی که داشته و بافت پارچه دارای جلوه بینظیری بوده است ولی بافت پارچه ابریشمی قابلیت کشسانی اندکی داشته که در کنار این بازهم در بین مشتریان بانوان تعداد بالایی دارد و در کنار این بافت این پارچه بسیار مستحکم و با دوام بوده که نرمی و لطافت خود را نیز به همراه دارد.
پارچه تریکو یکی از ارزان قیمت ترین پارچه های مخصوص شورت زنانه می باشد که به دلیل تنوع در نوع پارچه و بافت و طرح در بین مردم استقبال خوبی داشته است.
پارچه جرسی قابلیت منحصر به فردی که دارد این است که دارای دوام بالا است و پارچه جرسی در کوتاه ترین زمان خشک می شود و یکی از بهترین پارچه ها می باشد.
پارچه لباس زیر تنوع زیادی دارد از جمله مدل های پارچه از جنس توری و ساتن و مخمل کشی و… نام برد.
یکی از پرطرفدار ترین پارچه های موجود در انتخاب پارچه مخصوص شورت پارچه بامبو می باشد که یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار به حساب می آید و کشسانی مناسب نیز دارد.

پارچه مخصوص شورت مردانه

برای تهیه بهترین شورت مردانه ایرانی اولین نکته باید به پارچه مخصوص آن اشاره کرد، سپس به سایز و کیفیت و ماندگاری و طرح آن بپردازیم.
پارچه های تولید شده از الیاف طبیعی مانند الیاف گیاهی یکی از بهترین پارچه ها می باشد این نوع پارچه ها به دلیل بافتی که دارد بو نمی گیرد.
در بین جنس های مختلف پارچه برای تولید شورت مردانه ، پارچه ابریشمی گران ترین قیمت را به خود اختصاص داده است، مرغوبیت کافی ای نیز دارد و خاصیت ضد حساسیت و همینطور شکل ظاهری زیبایی نیز دارد.

پارچه مخصوص شورت مردانه

قیمت پارچه مخصوص شورت

شورت یکی از البسه مهم در طول روز هر فرد می باشد شورت ها مدل های متنوعی دارند که هر کدام دارای جنس های مختلفی می باشد، برای جنس پارچه مخصوص شورت پیشنهاد می کنیم که نخی باشد زیرا رطوبت بدن را به خود جذب می کند که پارچه پلاستیکی این قابلیت را ندارد.
در گذشته رنگ قالب شورت های مردانه سفید بوده اما امروزه در تمام رنگ بندی پارچه تولید می شود که نتیجه آن شورت هایی با رنگ های جدید و همینطور طرح هایی با سلیقه افراد مختلف عرضه می شود.
ما در این سایت به تمام نکات پارچه مخصوص شورت مردانه و زنانه پرداختیم و در کنار آن شما می توانید از طریق سایت اقدام به سفارش پارچه مخصوص با هر جنسی که تمایل دارید داشته باشید.
و اگر قصد خرید به صورت عمده با کمترین قیمت را دارید ما سفارش شما را ثبت و ارسال می کنیم ، پس در اسرع وقت با مشاوران ما ارتباط بگیرید آن ها پاسخگو تمام سوالات شما هستند.

285

  1. سلام وقت بخیر
    لباس زیر یکی از مهم ترین لباس یک فرد محسوب می شود زیرا در تمام طول روز در تماس مستقیم بدن قرار می گیرد که شرکت دیبا با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند

  2. لباس زیر پوشاکی است که رده بندی خاصی ندارد و همه افراد از بزرگسال گرفته تا کودک ازاین لباس استفاده می کنند

  3. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم لیست قیمت محصولات خود را بسته به مواد اولیه ای که بکار رفته ارسال کنید طبیعی قیمتش بیشتره؟

  4. سلام وقت بخیر ببخشید برای دوخت سوتین هم کاربرد دارند یا فقط شورت؟ ممنون میشم قیمت شو هم بگید

  5. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم ازاین پارچه شورتیاتپن برای نمونه یک طلبه ارسال کنید ارسال به بجنورد هم دارید؟

  6. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه مناسب برای دوخت انواع شورت های مردانه و زنانه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  7. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه درجه یک مخصوص شورت با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  8. سلام وقت بخیر
    بهترین پارچه مخصوص شورت پارچه ای خریداری شود که نازک باشد و در کنار این خاصیت دارای مقاومت بالایی باشد

  9. سلام من از پارچه های تریکو شما خرید کردم بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  10. سلام وقت بخیر
    شورت های زنانه انواع مدل های مختلفی دارد مانند شورت های فانتزی و عروسکی و لاکچری و ورزشی و اسپرت که هر کدام برای مصارف مختلفی استفاده می شود

  11. سلام وخسته نباشید پارچه لباس زیر باید ضد حساسیت باشد واز جنس نخی باشه و نرم ولطیف باشه

  12. سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصول پارچه شورت زنانه رو برایم ارسال کنید

  13. سلام وقت بخیر
    بهترین پارچه مخصوص شورت پارچه ای خریداری شود که نازک باشد و در کنار این خاصیت دارای مقاومت بالایی باشد

  14. سلام خسته نباشید ممنون میشم راهنمایی کنید پارچه شورت زنانه گلدار دارید یا ساده؟ گیاهی هم دارید؟

  15. سلام خسته نباشید پارچه های پنبه ای نرمی کافی ای نیز دارد و خاصیت ضد حساسیت و همینطور شکل ظاهری زیبایی نیز دارد و بوی نمی گیرد

  16. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های تریکو مخصوص لباس زیر تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  17. با سلام و عرض خسته نباشید
    می خواستم اگر امکان داره از انواع پارچه های تریکو مخصوص شورت واسم عکس بفرستید و لیست قیمت و کاتالوگ کامل و نحوه ی دسترسی جهت خرید رو هم بفرمایید ممنونم

  18. سلام وقت بخیر
    من از پارچه های شما خرید کردم واقعا با کیفیت هستند و قیمت خوبی هم داشت خیلی راضیم از خرید سایت شما

  19. سلام وقت بخیر
    لباس زیر اولین ملاک خود را به کیفیت و جنس پارچه لباس قرار دهید زیرا سلامتی شما از اهمیت بیشتری برخوردار است که برای خرید تولید کننده از این مجموعه با قیمت عمده بسیار مناسب است

  20. پارچه تریکو بسیار پارچه پرطرفداری میباشد و در رنگبندی های متفاوت تولید و به فروش می رسد

  21. این پارچه ها کیفیت خوبی دارند برای همه فصول سال مناسب هستند چون پنبه موجوده در این‌پارچه
    پارچه های پلی استر کیفیت بالایی دارند و جنس نسبتا پنبه مانندی دارند شما میتوانید پارچه های پلی استر رو از این سایت خریداری کنید

  22. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  23. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه تریکو مخصوص انتواع شورت و لباس هاس زیر بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  24. سلام وقت بخیر
    ارسال به کرج هم دارید ممنون میشم من را در نحوی ی سفارش و ارسال بار راهنمایی فرمایید؟

  25. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  26. با سلام
    برای تولید لباس زیر انواع متفاوتی از پارچه های مخصوص شورت زنانه و مردانه با قیمت های مختلف وجود دارد،

  27. سلام وقت بخیر
    لباس زیر یکی از مهم ترین لباس یک فرد محسوب می شود زیرا در تمام طول روز در تماس مستقیم بدن قرار می گیرد که شرکت دیبا با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند

  28. شورت یکی از البسه مهم در طول روز هر فرد می باشد شورت ها مدل های متنوعی دارند که هر کدام دارای جنس های مختلفی می باشد، برای جنس پارچه مخصوص شورت پیشنهاد می کنیم که نخی باشد زیرا رطوبت بدن را به خود جذب می کند که پارچه پلاستیکی این قابلیت را ندارد.

  29. شورت یکی از البسه مهم در طول روز هر فرد می باشد شورت ها مدل های متنوعی دارند که هر کدام که پارچه پلاستیکی این قابلیت را ندارد.

  30. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم لیست قیمت محصولات خود را بسته به مواد اولیه ای که بکار رفته ارسال کنید طبیعی قیمتش بیشتره؟

  31. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه مناسب برای دوخت انواع شورت های مردانه و زنانه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم

  32. اگر میشه در خصوص پارچه برای شورت های زنانه و مردانه که ضد حساسیت باشند و تقریباً پنبه باشند یک راهنمایی کنید من را

  33. لیست قیمت پارچه های مخصوص شورت های زنانه و مردانه در مغازه وجود نداره لطفاً بگذارید تا مشتریان شما مطلع شوند

  34. سلام من برای تولیدی ام برای سومین بار از شما سفارش عمده دادم واقعا عالی بودن جنس هاتون خیلی راضی ایم هم ما و هم مشتریان چون جنس شما از پلاستیک نبود

  35. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به تاجیکستان هم دارید

  36. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند.

  37. سلام خدا قوت پارچه برای دوخت لباس زیر حتما باید به قدرت جذب رطوبت ناشی از عرق بدن و نفوذ آن به لباس های بیرونی می باشد، هرچه قدرت جذب پارچه بیشتر باشد برای تولید لباس زیر مناسب تر است با تشکر

  38. پارچه پلی استر پنبه ای که در واقع نخی هست و پر مصرف ترین پارچه ای هست که طرفداران زیادی دارد

  39. در هنگام دوخت لباس زیر و انواع شورت و سوتین انتخاب جنس پارچه بسیار اهمیت دارد، زیرا که لباس زیر یکی از اصلی ترین پوشاک روزانه هر انسان بشمار می رود.

  40. در گذشته رنگ قالب شورت های مردانه سفید بوده اما امروزه در تمام رنگ بندی پارچه تولید می شود که نتیجه آن شورت هایی با رنگ های جدید و همینطور طرح هایی با سلیقه افراد مختلف عرضه می شود.

  41. در گذشته رنگ قالب شورت های مردانه سفید بوده اما امروزه در تمام رنگ بندی پارچه تولید می شود که نتیجه آن شورت هایی با رنگ های جدید و همینطور طرح هایی با سلیقه افراد مختلف عرضه می شود.

  42. شورت یکی از البسه مهم در طول روز هر فرد می باشد شورت ها مدل های متنوعی دارند که هر کدام دارای جنس های مختلفی می باشد، برای جنس پارچه مخصوص شورت پیشنهاد می کنیم که نخی باشد

  43. برای جنس پارچه مخصوص شورت پیشنهاد می کنیم که نخی باشد زیرا رطوبت بدن را به خود جذب می کند که پارچه پلاستیکی این قابلیت را ندارد.

  44. از جمله پارچه پر مصرف امروزه در تولید لباس زیر و انواع شورت پارچه های نایلونی می باشد که اگر بخواهیم راجب مزایای این پارچه اشاره ای کنیم می توان به کشسان بودن پرداخت که در مقایسه با دیگر جنس ها کمی بیشتر است

  45. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند

  46. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند

  47. اولین نکته که مشتریان به آن می پردازند پارچه لباس می باشد که از چه جنسی تولید شده تا با یک انتخاب غلط باعث ایجاد مشکل نشود و یا حتی سلامت فرد به خطر بیفتد.

  48. سلام وقتتون بخیر
    روشنایی هستم از تهران
    لیست قیمت پارچه های مناسب لباس زیر زنانه شمارو چطور میتونم ببینم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

  49. در هنگام خرید شورت سعی کنید دقت کافی داشته باشید زیرا شاید موضوع زیاد مهمی نباشد ولی در بعضی مواقع انتخاب نادرست صدمات جبران ناپذیری به سلامت شما وارد می کند

  50. در گذشته رنگ قالب شورت های مردانه سفید بوده اما امروزه در تمام رنگ بندی پارچه تولید می شود که نتیجه آن شورت هایی با رنگ های جدید و همینطور طرح هایی با سلیقه افراد مختلف عرضه می شود.

  51. شورت یکی از البسه مهم در طول روز هر فرد می باشد شورت ها مدل های متنوعی دارند که هر کدام دارای جنس های مختلفی می باشد، برای جنس پارچه مخصوص شورت پیشنهاد می کنیم که نخی باشد زیرا رطوبت بدن را به خود جذب می کند که پارچه پلاستیکی این قابلیت را ندارد.

  52. شورت یکی از البسه مهم در طول روز هر فرد می باشد شورت ها مدل های متنوعی دارند که هر کدام دارای جنس های مختلفی می باشد، برای جنس پارچه مخصوص شورت پیشنهاد می کنیم که نخی باشد زیرا رطوبت بدن را به خود جذب می کند که پارچه پلاستیکی این قابلیت را ندارد.

  53. شورت یکی از البسه مهم در طول روز هر فرد می باشد شورت ها مدل های متنوعی دارند که هر کدام دارای جنس های مختلفی می باشد، برای جنس پارچه مخصوص شورت پیشنهاد می کنیم که نخی باشد زیرا رطوبت بدن را به خود جذب می کند که پارچه پلاستیکی این قابلیت را ندارد.

  54. پارچه تریکو برای دوخت کت و شلوار عالیه و هر شلواری باهاش بدوزی خیلی خوش دوخت و فرم میشه روی پا

  55. سلام وقت بخیر
    از این پارچه ها برای تهیه انواع بالشت و تشک استفاده میشود و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  56. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  57. محصولات نساجی و پتوی کشور ترکیه دارای کیفیت خوبی هستند اما، به شخصه برای حمایت از تولید کنندگان داخل، برخی نمونه های ایرانی با کیفیت را نسبت به آن ها ترجیح می دهم.

  58. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
    تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
    صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

  59. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  60. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند.

  61. سلام وقت بخیر
    لباس زیر یکی از مهم ترین لباس یک فرد محسوب می شود زیرا در تمام طول روز در تماس مستقیم بدن قرار می گیرد که شرکت دیبا با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند

  62. در گذشته رنگ قالب شورت های مردانه سفید بوده اما امروزه در تمام رنگ بندی پارچه تولید می شود که نتیجه آن شورت هایی با رنگ های جدید و همینطور طرح هایی با سلیقه افراد مختلف عرضه می شود.

  63. این سایت به تمام نکات پارچه مخصوص شورت مردانه و زنانه پرداختیم و در کنار آن شما می توانید از طریق سایت اقدام به سفارش پارچه مخصوص با هر جنسی که تمایل دارید داشته باشید.

  64. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه مناسب برای دوخت انواع شورت های مردانه و زنانه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم

  65. پارچه های تولید شده از الیاف طبیعی مانند الیاف گیاهی یکی از بهترین پارچه ها می باشد این نوع پارچه ها به دلیل بافتی که دارد بو نمی گیرد.

  66. افراد در لباس زیر در کنار زیبایی و رنگ و طرح اولین نکته قابل توجه به جنس پارچه اهمیت می دهند و بیشتر تمایل دارند که احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند.

  67. شورت یکی از البسه مهم در طول روز هر فرد می باشد شورت ها مدل های متنوعی دارند که هر کدام دارای جنس های مختلفی می باشد

  68. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند

  69. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند

  70. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  71. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

  72. پارچه های پلی استر امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه

  73. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  74. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر ایلام هم میدین؟

  75. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  76. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  77. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  78. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  79. پارچه ها طرح و رنگ و های مختلفی دارن و با توجه به جنسشون کارایی های متفاوتی دارن که ما میتونیم استفاده کنیم

  80. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  81. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  82. سلام خدمت شما برای دوخت شورت و لباس زیر باید پارچه ای بخریم که قدرت جذب پارچه زیاد باشه و نازک باشد

  83. سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

  84. پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده میکنند ک خیلی عالی است
    مهدی غلامپور

  85. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  86. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  87. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  88. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  89. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  90. پارچه تریکو در کشورهای خارجی هم افراد مورد علاقه خودش رو داره و این پارچه فروش بالایی دارد

  91. وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کرده و جنس مرغوب تولید کنید تلاش و پشتکار شما مطمئنا ثمر خواهد داد

  92. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  93. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  94. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

  95. پارچه های تریکو جنس بسیار عالی دارند که با آن لباس‌های بچه گانه زیبا وبا دوامی می‌دوزند که از کیفیت خوبی بر خوردار است

  96. در ایران تولید کنندگان فراوانی انواع پارچه تریکو تولید می کند و به راحتی میشه این محصول را صادر کرد

  97. امروزه تجارت های زیادی از طریق خرید و فروش پارچه ها در کشور وجود دارد
    من شخصا به این تاجر موفق تبریک میگم و ارزوی سلامتی براشون دارم

  98. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  99. سلام وقت بخیر پارچه های برای دوخت شورت باید ضد حساسیت باشه و ضد تعریق باشه و جنس نخی باشد

  100. یک پارچه ای است که از آن میتوان انواع گوناگونی لباس و… چیزای های دیگر تهیه کرد
    بسیار محتوا مفید و در عین حال، جمع و جوری بود و برای بنده بسیار مورد توجه قرار گرفت.?

  101. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  102. باسلام وقت بخیر این پارچه ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد وهمچنین به برچسب قابل شستشو بودن آن در لباسشویی توجه کنید

  103. در ایران تولید کنندگان فراوانی انواع پارچه تریکو تولید می کند و به راحتی میشه این محصول را صادر کرد

  104. سلام وقت بخیر وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کرده و جنس مرغوب تولید کنید تلاش و پشتکار شما مطمئنا ثمر خواهد داد
    تریکو جز پارچه های که خیلی پر فروشم چون برا دوخت مانتو استفاده میشه

  105. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

  106. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  107. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  108. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  109. پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند
    پارچه تریکو در کشورهای خارجی هم افراد مورد علاقه خودش رو داره و این پارچه فروش بالایی دارد
    برای داشتن یک تجارت موفق در هر زمینه ای علی الخصوص پارچه می توان به سایت آراد اعتماد کرد

  110. پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند
    پارچه تریکو در کشورهای خارجی هم افراد مورد علاقه خودش رو داره و این پارچه فروش بالایی دارد
    برای داشتن یک تجارت موفق در هر زمینه ای علی الخصوص پارچه می توان به سایت آراد اعتماد کردممنون ازشما

  111. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  112. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  113. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  114. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  115. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  116. سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  117. سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

  118. سلام امروز از این پارچه های تریکو استفاده های بسیار زیادی می شود
    بسیار عالی این نوع پارچه برلی دوخت انواع لباس ها ومانتو ها و… بسیار مناسب هست ودر رنگ های گوناگون موجود هست

  119. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  120. سلام‌خسته نباشید
    در صورتی که می خواهید پارچه ها را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پارچه قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  121. سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  122. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  123. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  124. یکی از اصلی ترین اقلام و اقلام مورد نیاز برای تولید پوشاک، منسوجات است که انواع و مدل های مختلفی دارد.
    این پارچه طرفداران زیادی دارد و در برابر مواد شوینده مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد

  125. سلام خدمت شما پارچه لباس زیر حتما باید بسیار لطیف باشد تا وقتی در تماس با بدن قرار می گیرد ما احساس خوشایند داشته باشیم و احساس ناراحتی نکنیم

  126. این پارچه ها خیلی زیبا و کیفیت بسیار خوبی دارد
    لباس هایی که از پارچه های تریکو تولید می شود کاملا ضد حساسیت هستند

  127. افراد در لباس زیر در کنار زیبایی و رنگ و طرح اولین نکته قابل توجه به جنس پارچه اهمیت می دهند و بیشتر تمایل دارند که احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند

  128. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  129. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  130. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان پارچه هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  131. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  132. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  133. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  134. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  135. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  136. فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم

  137. افراد در لباس زیر در کنار زیبایی و رنگ و طرح اولین نکته قابل توجه به جنس پارچه اهمیت می دهند و بیشتر تمایل دارند که احساس راحتی و خوشایندی داشته باشندبه همین دلیل هین منسوج بهترین برایه لباس زیر است

  138. سلام وقت بخیر
    پارچه نخی نرم است که در دوخت لباس های مانند شورت مناسب است. پارچه های نخی طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه نخی تنوع رنگ آن ها است.

  139. مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت معتبر طراحی شده دیبا بافت بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند

  140. مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت معتبر طراحی شده دیبا بافت بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند

  141. سلام ووقت بخیر
    پارچه برای دوخت لباس زیر زنانه میخوام
    ضدحساسیت لطفا راهنمایی بیشتر بفرمایین با تشکر
    صادر به کشور استونی هم دارین

  142. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  143. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  144. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  145. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  146. افراد در لباس زیر در کنار زیبایی و رنگ و طرح اولین نکته قابل توجه به جنس پارچه اهمیت می دهند و بیشتر تمایل دارند که احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند

  147. سلام وقت بخیر
    لباس زیر یکی از مهم ترین لباس یک فرد محسوب می شود زیرا در تمام طول روز در تماس مستقیم بدن قرار می گیرد که شرکت دیبا با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند

  148. لباس زیر پوشاکی است که رده بندی خاصی ندارد و همه افراد از بزرگسال گرفته تا کودک ازاین لباس استفاده می کنند.
    شورت های زنانه انواع مدل های مختلفی دارد مانند شورت های فانتزی و عروسکی و لاکچری و ورزشی و اسپرت که هر کدام برای مصارف مختلفی استفاده می شود.

  149. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  150. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  151. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  152. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  153. سلام وقت بخیر پارچه بالش طبی بسیار مقاوم و مستحکم و با کیفیت است و این محصول در انواع مختلفی تولید میشود وضد تعریق باشد

  154. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  155. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  156. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  157. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  158. خرید لباس زیر و انواع مدل های شورت زنانه اولین نکته که مشتریان به آن می پردازند پارچه لباس می باشد که از چه جنسی تولید شده تا با یک انتخاب غلط باعث ایجاد مشکل نشود و یا حتی سلامت فرد به خطر بیفتد.

  159. لباس زیر پوشاکی است که رده بندی خاصی ندارد و همه افراد از بزرگسال گرفته تا کودک ازاین لباس استفاده می کنند.
    شورت های زنانه انواع مدل های مختلفی دارد مانند شورت های فانتزی و عروسکی و لاکچری و ورزشی و اسپرت که هر کدام برای مصارف مختلفی استفاده می شود.

  160. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  161. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  162. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  163. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  164. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  165. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  166. در بین جنس های مختلف پارچه برای تولید شورت مردانه ، پارچه ابریشمی گران ترین قیمت را به خود اختصاص داده است، مرغوبیت کافی ای نیز دارد و خاصیت ضد حساسیت و همینطور شکل ظاهری زیبایی نیز دارد.

  167. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  168. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  169. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند.
    به طوری که می توان گفت پارچه های نخی یکی از بهترین نوع پارچه ها در تولید شورت زنانه و مردانه می باشند.

  170. سلام وقت بخیر قصد خرید حضوری از پارچه‌های تریکو شورت رو دارم برای تولیدی شورت میخوام

  171. پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

  172. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  173. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  174. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

  175. سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  176. پارچه های ابریشمی در گذشته تا به امروز برای تولید شورت گزینه ی مناسبی بوده است و با براقیتی که داشته و بافت پارچه دارای جلوه بینظیری بوده است ولی بافت پارچه ابریشمی قابلیت کشسانی اندکی داشته

  177. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  178. در کشور ما تولیدات هم پیشرفت خوبی داشته هم سرعت عمل خوبی و تولیدکنندگان سعی کردند از طرح های روز دنیا عقب نمونند

  179. در خرید لباس زیر و انواع مدل های شورت زنانه اولین نکته که مشتریان به آن می پردازند پارچه لباس می باشد که از چه جنسی تولید شده تا با یک انتخاب غلط باعث ایجاد مشکل نشود و یا حتی سلامت فرد به خطر بیفتد.

  180. سلام وقت بخیر
    لباس زیر یکی از مهم ترین لباس یک فرد محسوب می شود زیرا در تمام طول روز در تماس مستقیم بدن قرار می گیرد که شرکت دیبا با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند

  181. شورت های زنانه انواع مدل های مختلفی دارد مانند شورت های فانتزی و عروسکی و لاکچری و ورزشی و اسپرت که هر کدام برای مصارف مختلفی استفاده می شود.

  182. سلام وقت بخیر
    لباس زیر یکی از مهم ترین لباس یک فرد محسوب می شود زیرا در تمام طول روز در تماس مستقیم بدن قرار می گیرد که شرکت دیبا با قیمت ارزان به خریداران عرضه می کند

  183. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  184. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  185. سلام وقت بخیر
    پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

  186. سلام عرض ادب پارچه شورت مخصوص خوب از جنس تریکو باید خنک، انعطاف پذیر، ضد حساسیت باشد وضد تعریق وقتی باشه

  187. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم لیست قیمت محصولات خود را بسته به مواد اولیه ای که بکار رفته ارسال کنید طبیعی قیمتش بیشتره؟

  188. سلام وقت بخیر
    بهترین پارچه مخصوص شورت پارچه ای خریداری شود که نازک باشد و در کنار این خاصیت دارای مقاومت بالایی باشد

  189. لباس زیرازمهمترین لباس‌های انسانهاست زیرادرطول روزبابدن بصورت مستقیم تماس داردوبایدازجنس ضدحساسیت باشد.

  190. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  191. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  192. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  193. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما به خاطر پارچه خوبی که برام فرستادین تشکر کنم واقعا درجه یک بود.

  194. بهتر است برای خرید بهترین پارچه مخصوص شورت پارچه ای خریداری شود که نازک باشد و در کنار این خاصیت دارای مقاومت بالایی باشد این نکته در انتخاب پارچه مخصوص شورت زنانه بسیار مهم است که باید با دوام ترین پارچه را تهیه کنید.

  195. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  196. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  197. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  198. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  199. در هنگام دوخت لباس زیر و انواع شورت و سوتین انتخاب جنس پارچه بسیار اهمیت دارد، زیرا که لباس زیر یکی از اصلی ترین پوشاک روزانه هر انسان بشمار می رود.

  200. پارچه نسبتاًنخی مخصوص لباس زیر است که در دوخت لباس های مانند شورت مناسب است. پارچه های نخی طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه نخی تنوع رنگ آن ها است.

  201. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از معتبرترین مراکز تولید انواع پارچه می باشد که تمام محصولات خود را با قیمت عمده و نرخ پایین تر از بازار به خریداران عرضه می کند.

  202. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما به خاطر پارچه دورسی که برام فرستادین تشکر کنم واقعا درجه یک بود.

  203. دورس پارچه نسبتاً زخیم است که در دوخت لباس های مانند هودی مناسب است. پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند

  204. سلام در مورد نانو بودن یا نبودن توضیح ندادید
    چون پارچه های نانو ضد آب هستند و دیرتر کثیف میشنود

  205. با سلام محصولات این سایت بسیار مناسب ومتنوع

    وبا کیفیت است به شما پیشنهاد از این سایت خریداری کنید

  206. افراد در لباس زیر در کنار زیبایی و رنگ و طرح اولین نکته قابل توجه به جنس پارچه اهمیت می دهند و بیشتر تمایل دارند که احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند.

  207. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند.

  208. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  209. افراد در لباس زیر در کنار زیبایی و رنگ و طرح اولین نکته قابل توجه به جنس پارچه اهمیت می دهند و بیشتر تمایل دارند که احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند.

  210. یکی از پرطرفدار ترین پارچه های موجود در انتخاب پارچه مخصوص شورت پارچه بامبو می باشد که یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار به حساب می آید و کشسانی مناسب نیز دارد.

  211. سلام وقت بخیر شورت های زنانه انواع مدل های مختلفی دارد مانند شورت های فانتزی و عروسکی و لاکچری و ورزشی و اسپرت که هر کدام برای مصارف مختلفی استفاده می شود.

  212. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه مناسب برای دوخت انواع شورت های مردانه و زنانه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید

  213. افراد در لباس زیر در کنار زیبایی و رنگ و طرح اولین نکته قابل توجه به جنس پارچه اهمیت می دهند و بیشتر تمایل دارند که احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند

  214. پارچه پنبه ای و نخی که یکی از بهترین جنس ها هستند و درصد خلوص بالاتری نسبت به دیگر الیاف دارند و جز الیاف طبیعی به شمار می روند.

  215. سلام وقت بخیر پارچه های شورت باید نخی وضد تعریق وآلرژی باشد که رطوبت رو به خودش نگیره

  216. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که می خواستم با شما دوباره همکاری داشته باشم کی میتونم شما رو ملاقات کنم؟

  217. سلام وقتتون بخیر
    شما می تونید از طریق واتساپ عکس پارچه هاتون برام ارسال کنید؟

  218. سلام وقتتون بخیر
    شما می تونید از طریق واتساپ عکس پارچه هاتون برام ارسال کنید؟

  219. سلام وقت بخیر
    من بهترین جنس برای دوخت این نوع لباس زیر را از سایت شما خریدم

  220. سلام
    برای تولید لباس زیر انواع مختلفی از پارچه های مخصوص شورت زنانه و مردانه با قیمت های متفاوت وجود دارد، که ازسایت دیبابافت میتوانیدتهیه کنید.

  221. شرکت دیبا بافت رو من یه 5 سالی هست ک میشناسم قبلشو نمیدونم واقعا با مدیرتوانمندش خیلی خوب پا تو عرصه فروش وجلب رضایت مشتری گذاشته تبریک بخاطر کیفیت محصولات

  222. توضیحاتی ک درباره پارچه ها نوشتین کامل بود و من از سردر گمی دراودر مرسی ک کامل توضیح دادین درباره محصولاتتون

  223. اقا فقط باید عمده بخریم یا نه خرید تکی مثلا چن مترم میشه خرید در حد یه پیرن شلواری هم میشه

  224. الان 8 روز موندخ ب عید و من موندم چه پارچه ای بخرم اخه نمیشه تو بازار بری و خرید کنی انقد ماشالا گرونن موندم چیکارکنم

  225. طراحی سایت واقعا عالیه پاسخگویی تونم خیل یخوب بود من ک خرید اولم بود راضی بودم ممنونم

  226. طراحی سایت واقعا عالیه پاسخگویی تونم خیل یخوب بود من ک خرید اولم بود راضی بودم ممنونم1

  227. من یه پسر 27 ساله ام دوستان برا یه مادر 60 ساله چه پارچه ای بگیرم مناسب باشه

  228. هر خرید کمک به تولید داخلی مساوی چرخیدن جرخ تولیدی ها و کمک به معیشت خانواده

  229. طرح و رنگشون واقعا حرف نداره چیزی ک ما تو سایت دیدیم واقعا جامع و کامل بود

  230. ایا شرکت فقط خرید اینترنتی داره قرار دادم میبنده با شرکت و تولیدی های کوچک از کجا باید بپرسم لطفا راهنمایی کنید ممنون

  231. سلام الان دوسال ما برای تولیدی مون از پارچه شرکت دیبا میگیریم واقعا حرف نداره هم ما راضی هستیم هم مشتریامون

  232. خوشحالم ک کار شرکت رونق میگیره حتی با یه خرید من اگه تو تولید داخل تاثیر بداره حتما این کارو میکنم شرکت دیبا موفق باشی

  233. چه نوع پارچه ای برا ما ک تو شمال غرب کشوریم جواب میده اخه ما تازه داره فصل سردمون شرو میشه تا اواخر خرداد

  234. تنها سایتی ک امن و با خیال راحت میتئنی خرید کنی همین دیبا بافت هستش چون همه پرداختیا بنام شرکت دیبا بافت نگار هستش

  235. بشتابید دوستان نزدیک عید و وقت خرید الان ک دیگه با این قیمتا نمیشه تو بازار خرید کرد از شرکت دیبا بخرید اونم اینترنتی فقط

  236. سلام وقتتون بخیر ببخشید برای دوخت مایو هم میشه از این پارچه استفاده کرد؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما