مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد

– پارچه ویسکوز چگونه تولید میشود؟
– شناخت بهترین نوع پارچه ویسکوز
– پارچه های لاکرا دار را بهتر بشناسید
– توزیع کننده پارچه ویسکوز صد ر دصد

پارچه ویسکوز، پارچه ای با الیاف سبک و نرم است که جلای زیبایی به لباس میدهد. با توجه به کاربرد پارچه ویسکوز بهتر است به دنبال مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد باشیم. پارچه ویسکوز جزء پارچه های خنک محسوب میشود و الیاف خنکی دارد و حتی از پارچه ابریشم طبیعی خنک تر است، به شکلی که میتوان آن را هادی گرما نامید به طوری که میتواند گرمای بدن را تا حد قابل ملاحظه ای حفظ نماید.

مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد
همچنین این پارچه خاصیت رنگ ‌پذیری خوبی دارد و اکثر رنگ ها را میپذیرد. الیاف این منسوج نسبت به سایر پارچه ها زودتر چروک میشود و البته الیاف این پارچه الکتریسیته کمتری تولید میکند و در نتیجه پارچه مناسبی برای تولید لباس های خانگی محسوب میشود.
این منسوج از الیاف طبیعی ایجاد میشود و منشأ آن سلولز است. و میتوانیم این پارچه را از مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد معتبر تهیه نماییم.
اسم دیگر پارچه ویسکوز ریون میباشد، پارچه ویسکوز از چوب درخت به دست می آید و نیمه مصنوعی محسوب میشود. از آنجایی که پارچه ویسکوز به صورت طبیعی در طبیعت وجود ندارد با وجود منشا گیاهی و طبیعی در در دسته الیاف مصنوعی قرار میگیرد. در گذشته تولید ویسکوز یا همان الیاف ریون مصرف آب زیادی را به دنبال داشته است، اما امروزه توانسته اند با کمک فناوری های جدید و مدرن، مصرف آب در تولید ویسکوز را کاهش دهند.
انواع ویسکوز ها متناسب با خواص ویژه خود با نام های متفاوت تولید میشوند و مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد آنها را عرضه مینماید. از جمله ویژگی های دارای اهمیت برای پارچه ویسکوز میتوان میزان جذب رطوبت، خاصیت کشسانی و مدل الاستیسیته را نام برد. در نتیجه برای لباس های فری سایز از آن استفاده میکنند.

پارچه ویسکوز چگونه تولید میشود

پارچه ویسکوز چگونه تولید میشود

روش های مختلفی برای تولید ریون یا همان الیاف آن وجود دارد روشی که در اینجا ذکر شده است ارزان ترین روش تولید ریون یا الیاف ویسکوز است، که با استفاده از این روش میتوان الیاف ویسکوز را در ابعاد زیاد تولید و در مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد توزیع کرد.

مرحله اول (استخراج سلولز) : فرآیند تولید الیاف ویسکوز با تولید کردن سلولز خمیر چوب آغاز میشود. به منظور تولید پارچه باکیفیت بالا، سلولز استفاده شده باید حداقل ۹۰ درصد خلوص داشته باشد.
مرحله دوم (تبدیل به سلولز قلیایی): سلولز تولید شده در مرحله اول در هیدروکسید سدیم یا همان سود سوزآور طی یک فرآیند شیمیایی حل میشود و باعث میشود تا سلولز به سلولز قلیایی تبدیل شود. با استفاده از این فرآیند ناخالصی های سلولز از بین میرود و سلولز برای مرحله بعدی فرآیند تولیدی آماده میشود.
مرحله سوم (پرس کردن) : در مرحله سوم به منظور خارج شدن مایع اضافی موجود در سلولز، سلولز قلیایی بین دو غلطک پرس میشود در نتیجه این ورقه های پرس شده به ماده ای به نام white crumb (نوعی پودر سفید رنگ کاملا خرد شده)، خرد میشوند.

پارچه ویسکوز چگونه تولید میشود
مرحله چهارم (زمان دادن به خرده های چوب جهت آماده شدن برای تهیه تخمیر سلولز و تبدیل سلولز قلیایی به گزنتات سلولز) : برای آماده سازی خمیر سلولز پودر سفید رنگ خرد شده در اثر مواجهه با اکسیژن خالص قرار میگیرد، سپس برای تبدیل شدن به ماده جدید زرد رنگ به نام yellow crumb که کاملا خرد شده است آن را در معرض دی سولفید کربن قرار میدهند.
مرحله پنجم (رسیدن خمیر سلولز جهت تولید ویسکوز): در این مرحله پودر زرد رنگ به دست آمده از مرحله قبل حل شده و پس از گذشت چند ساعت خمیر سلولز برای تولید ویسکوز رسیده میشود.
مرحله ششم (تصفیه کردن و اکسترود شدن): در این مرحله پودر زرد رنگ خرد شده پس از اینکه خمیر رسیده شد، تصفیه و پالایش میگردد و بدین ترتیب هرگونه حباب گازی موجود در آن از بین میرود. و سپس در ادامه ماده از طریق یک نخ ریس یا اسپینرت که دستگاهی با سوراخ های زیاد، مانند دوش حمام است، اکسترود میشود.
مرحله هفتم (حمام اسیدی و اتمام کار): در انتهای کار ماده نهایی در حمامی از اسید سولفوریک قرار داده میشود که این کار منجر به تولید فیلامنت های ریون میشود. و در ادامه فیلامنت ها ریون ریسیده، کشیده و شسته میشوند تا پارچه با شکل و اندازه مورد نظر تولید شود و در مرجع خرید پارچه ویسکوز صد د رصد توزیع شود.

شناخت بهترین نوع پارچه ویسکوز

شناخت بهترین نوع پارچه ویسکوز

در دنیای صنعت و نساجی، پارچه ریون به سه مدل ویسکوز، لیوسل و مودال در مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد توزیع میشود که هرکدام از این منسوج ها خاصیت ها و ویژگی های خاص خودشان را دارند. پارچه ویسکوز دارای الیاف نرم و سبکی است که پای ثابت خانه ‌ها است.
استفاده از این محصول از اواخر دهه‌ی ۱۸۰۰ در دنیا رواج پیدا کرد. ویسکوز برخلاف تصور عمومی از چوب درخت ‌های گوناگون تولید میشود، و اما همانند ابریشم خالص نیست زیرا در فرآیند تولید آن همانند فرآیند تولید کاغذ از مواد شیمیایی استفاده میشود. از آنجایی که فرآیند تولید ویسکوز فرآیند به نسبت ارزانی است، از این پارچه برای مصارف متفاوت از تولید لباس مانند بلوز، پیراهن،کت تا دیگر وسایل خانه مانند روتختی، ملحفه، پارچه مبل و… استفاده میشود.
به جهت افزایش کیفیت برخی خواص در این منسوجات تاکنون تغییراتی در تولید و ساخت آنها انجام گرفته است. در اینجا بعضی از انواع پارچه های ویسکوز را معرفی کرده ایم.
مودال (Modal) یکی از اولین انواع مختلف این مجصول است. به طور معمول پارچه مودال یا به صورت تکی و یا در ترکیب با الیافی مانند اسپندکس و یا پنبه استفاده میشود. این پارچه در لباس هایی نظیر حوله، لباس خواب، لباس زیر، روتختی و حوله استفاده و در مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد توزیع میشود.

پارچه مودال با رطوبت بالا اصلاح شده نسخه قبلی پارچه ویسکوز است. ویژگی مهم این مدل پارچه، افزایش استحکام نسبت به سری قبلی خود است. از طرفی، مزیت آن افزایش مقاومت و استحکام در حالت مرطوب و خیس است. این ویژگی برای دستمال و حوله های ویسکوز بسیار مفید و کاربردی است.

پارچه های لاکرا دار را بهتر بشناسید

پارچه های لاکرا دار را بهتر بشناسید

در واقع لاکرا نام برند تجاری الاستین است که پارچه‌ ای مصنوعی بسیار الاستیک به حساب می‌ آید. با وجود اینکه این پارچه نام های مختلفی نظیر لاکرا و الاستین دارد و در مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد توزیع میشوند، همه این مواد یکی هستند و کشسانی این پارچه ها به حدی است که میتوان آنها را پنج تا هشت برابر اندازه معمول کش داد.
این پارچه در دهه ۱۹۵۰ میلادی توسط شرکت دوپونت کشف شد. و به لطف پلی اورتان اختراع شده توسط شرکت IG این پارچه به وجود آمد. اکنون پلی اورتان اختراع شده شرکت IG ماده اصلی تولید تعداد زیادی از پلاستیک ها است. و از روش های سنتی شیمیایی یکسانی برای تولید لاکرا و سایر پلاستیک های مبتنی بر پلی اورتان استفاده میشود.
پارچه لاکرا نیز مانند دیگر مواد پلی اورتان، پلیمر است، و برخلاف سایر انواع پارچه های مصنوعی، لاکرا در برابر حرارت مقاوم است و به سرعت مشخص شد که میشود آن را به عنوان یک افزودنی خوب به پارچه های مصنوعی حساس به گرما، مانند نایلون و پلاستیک اضافه نمود.
همه اجزای لاکرا در آزمایشگاه تولید میشود و لاکرا یک الیاف کاملا مصنوعی به حساب می‌آ ید، البته خیلی از بخش های تشکیل دهنده که جهت تولید شیمیایی در پارچه لاکرا به کار گرفته میشوند، ماهیتی ارگانیک دارند، اما زمانی که آنها به الیاف لاکرا تبدیل میشوند، به دلیل اینکه دو بار تحت فرمول بندی قرار میگیرند، دیگر ارتباطی با اجزای ارگانیک نخواهند داشت.

 توزیع کننده پارچه ویسکوز صد در صد
توزیع کننده پارچه ویسکوز صد در صد

این منسوجا در صنایع تولید پوشاک به فراوانی مورد استفاده قرار میگیرند به طوری که فروش پارچه های ویسکوز رونق بالایی دارند. توزیع این محصول را صورت تکی و عمده انجام میدهند البته اغلب اوقات به صورت عمده عرضه میشوند. پارچه های ویسکوز همچنین به شکل حوله، لباس، ملحفه و… توزیع میشوند.
قیمت این محصول به دلیل شرایط اقتصادی کشور به طور مداوم در حال تغییر است و خریداران به دنبال مرجع خرید پارچه ویسکوز صد در صد هستند.
به منظور پیدا نمودن مرجع خرید این کالا طبیعی بهتر است مراکز توزیع پارچه ویسکوز را بررسی نموده و متناسب با نوع عرضه و میزان کیفیت و همچنین قیمت عرضه نسبت به اقدام پارچه ویسکوز اقدام نماییم.
جهت تهیه نمودن این منسوج خام اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که آن را بهتر است با قیمت مقرون به صرفه تهیه کرد که در این میان، خرید کردن به صورت عمده یا تهیه کردن آن از کارخانه های توزیع کننده برای خرید آنها به صرفه تر خواهد بود و میتوانید این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما