مرجع عرضه پارچه گردباف فلامنت

در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید پارچه ای باکیفیت راهنمایی کنیم و در ادامه به تمامی سؤالات شما در زمینه پارچه فلامنت و انواع آن پاسخ خواهیم داد، پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید.
آنچه در این مقاله خواهیم خواند.
آیا میدانید پارچه گردباف فلامنت باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟
آیا میدانید پارچه های گردباف چه کاربردی دارند؟
آیا از قیمت عمده پارچه گردباف فلامنت آگاهی دارید؟
آیا با مرجع فروش و عرضه پارچه های گردباف آشنایی دارید؟
آیا تفاوت پارچه های دو نخ و سه نخ را میدانید؟
آبا میدانید چه عواملی باعث تأثیرگذاری در قیمت پارچه میشوند؟

پارچه گردباف فلامنت
پارچه گردبافت فلامنت یکی از انواع پارچه های تریکو محسوب میشود که بسیار باکیفیت و بادوام است. این پارچه دارای رنگ بندی متفاوت و طرح های گوناگوناگونی است که مناسب برای هر سلیقه ای تولید شده است. همچنین در ایران کارخانه های بسیاری مشغول به تولید پارچه گردباف فلامنت هستند. در حال حاضر کارگاه هایی که مشغول به تولید این نوع پارچه هستند از دستگاه های متفاوتی برای دوخت پارچه گردباف استفاده میکنند.
همانطور که در مطالب قبل به این نکته اشاره کردیم، پارچه گردباف فلامنت از نوع پارچه تریکو به شمار میرود که از دستگاه های گردباف و تخت باف برای دوخت این پارچه استفاده میشود و کاربرد بسیار گوناگونی دارد و از جنس نخ های متنوع بهره گرفته است.
انواع طرح ها و رنگ بندی های مختلف پارچه های گردبافت فلامنت در بازار موجود است، شما میتوانید به راحتی به این پارچه دست پیدا کنید و همچنین این محصول به صورت آنلاین و از طریق وب سایت های اینترنتی به راحتی بدون اتلاف وقت و هزینه در دسترس شما قرار میگیرد. شما با یک جست و جوی آسان در اینترنت خیلی راحت این امکان را دارید که طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و درب منزل خود این مجصول را دریافت کنید.

فروش غیر حضوری پارچه گردباف فلامنت
پارچه گردباف فلامنت از طرق گوناگون قابل دسترسی و خریداری است. کارخانه های تولید این محصول، پارچه گردباف را بعد از تولید در اختیار فروشندگان شهرهای مختلف قرار میدهند و علاوه بر فروش حضوری از طریق فروشگاه های موجود در سطح شهر، پارچه گردباف از طریق سایت های اینترنتی مختلف قابل خریداری است. علاوه بر این مواردی که ذکر شد، شما میتوانید به صورت عمده و مستقیم این پارچه را از نمایندگی های آن تهیه نمایید.
در حال حاضر علاوه بر تولیدات داخلی، این محصول به کشورهای دیگر نیز صادر میشود و در صنعت نساجی بسیار پیشرفت قابل توجهی داشته ایم.
پارچه گردباف فلامنت از الیاف گوناگونی تولید میشود، از جمله الیاف طبیعی و مصنوعی. در واقع نوع نخ به کار برده شده در قیمت پارچه تأثیرگذار است. این پارچه کاربردهای گوناگونی دارد، نه تنها در عرضه پوشاک استفاده میشود بلکه در انواع ملحفه ها نیز قابل استفاده است.
جنس پارچه گردباف فلامنت کاملاً بادوام است و در هنگام شست و شو به هیچ عنوان تغییر رنگ نمیدهد. جنس این پارچه تضمین شده است و شما سال ها میتوانید از این پارچه استفاده کنید، بدون آنکه تغییر رنگ دهد و پرز آن از بین برود. پارچه فلامنت به گونه طراحی شده که دارای استحکام کافی است، پس از لحاظ کیفیت کاملاً این اطمینان را داشته باشید که بهترین جنس را انتخاب کردید.
پارچه گردباف فلامنت مدل های گوناگونی دارد و به صورت طرح دار و ساده در بازار موجود است. اگر شما میخواهید با قیمت ارزان تر این محصول را دریافت کنید، بهتر است به سراغ تولیدی ها و عرضه کنندگان اصلی این پارچه بروید تا راحت تر و با قیمت مناسب تر این پارچه در اختیار شما قرار گیرد.

مشخصات پارچه گردباف فلامنت

مشخصات پارچه گردباف فلامنت

همانطور که در مطالب قبل یکسری اطلاعات کلی در مورد پارچه گردباف را توضیح دادیم و به آن اشاره کردیم، تا حدودی با پارچه گردباف فلامت آشنا شدید.
پارچه گردباف فلامنت از ماشین آلات گردباف تولید میشود، به همین دلیل به آن پلی استر نیز گفته میشود، زیرا جنس نخ به کار برده شده در آن از جنس الیاف پلاستیک است و در صنعت پوشاک بسیار طرفدار دارد و محبوب است و کاردبرد متنوعی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
پارچه گردباف فلامنت به دلیل ضخامت بسیار خوبی که دارد در انواع پوشاک زنانه و مردانه به کار برده میشود، از جمله لباس های ورزشی، انواع گرمکن، تیشرت ها، انواع و اقسام شلوارها، ژاکت، انواع شرت، پیراهن های مردانه، همچنین در دسته بندی لباس های بارانی و پاییزه بسیار مناسب و کاربردی است. علاوه بر آن در تولید چمدان ها و خیمه نیز استفاده میشود.
پارچه گردباف فلامنت مشخصات و ویژگی های زیادی دارد، از جمله اینکه کاملاً ضد آب است، دارای قابلیت کشسانی بالا، سطح پارچه براق و ظاهر شیک، ضد چروک و مناسب برای تمامی سلیقه ها تولید شده است.
پارچه گردباف طرح های گوناگونی دارد، مانند طرح های شطرنجی، مدل های راه راه، طرح های رنگارنگ و متنوع و طرح گل های درشت و ریز.
یکی از انواع پارچه های گردبافت فلامنت پارچه تریکو کشی است که دارای بافت و کیفیت بسیار مناسبی است، اما توجه کنید قیمت انواع پارچه ها به دلیل مواد اولیه، نوع نخ به کار رفته شده، سایز و اندازه پارچه، ابعاد آن، کیفیت پارچه، استاندارد پارچه و همچنین نوع برند تولیدی متفاوت است. تمامی این موارد ذکرشده بر قیمت محصول اثرگذار است.

خرید پارچه گردباف فلامنت
بنابراین شما در هنگام خرید پارچه گردبافت فلامنت با قیمت های متفاوتی روبه رو میشوید و این قیمت ها با توجه به شرایط کنونی ممکن است متغیر باشند، پس بهتر است به سایت های اینترنتی مراجعه کنید تا از به روزترین قیمت های پارچه اطلاع پیدا کنید.
در حال حاضر در صنعت نساجی پیشرفت بسیار خوبی داشتیم. پارچه گردباف فلامنت به کشورهای همسایه صادر و عرضه میشود، از جمله کشورهایی که در شرق ایران قرار دارند، مانند کشور عراق، بنابراین شرکت های تولیدی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت این پارچه ها را تولید و به کشورهای دیگر صادر میکنند.
خرید اینترنتی انواع پارچه به خصوص پارچه فلامنت بسیار باصرفه تر است، زیرا علاوه بر قیمت مناسب شما با تنوع بالای پارچه نیز روبه رو میشوید که این یکی از مزیت های خوب خرید پارچه محسوب میشود. همچنین تخفیف های بسیار مناسبی در سایت قرار میدهند که میتوانید از این تخفیف ها استفاده کنید. در خرید اینترنتی انواع طرح ها و رنگ بندی متفاوت وجود دارد که نظر هر مشتری را به خود جلب میکند.
وب سایت های آنلاین مختلفی هم اکنون در حال فروش پارچه گردباف فلامنت هستند، معمولاً خرید اینترنتی به دلیل قیمت ارزان تر طرفدارهای بسیاری دارد. شما در هر شهری که قرار داشته باشید، میتوانید این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید و خیلی آسان و سریع درب منزل خود دریافت کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.
به دلیل فروش بسیار خوب محصولات اینترنتی فروشندگانی که به صورت حضوری این محصول را به فروش میرسانند، هم اکنون وب سایت هایی به صورت اینترنتی طراحی کرده اند تا افرادی که در شهرهای مختلف هستند و دسترسی به محصول ندارند، خیلی راحت تر پارچه گردباف فلامنت در اختیار آنها قرار بگیرد و فروش بالاتری داشته باشند.
در واقع افرادی که خود فروشنده این محصول هستند یا قصد دارند به تعداد زیادی این پارچه را خریداری کنند، پارچه گردباف فلامنت را به صورت کیلویی از تولیدکنندگان دریافت میکنند تا با قیمت مناسب تر و ارزان تر در اختیار آنها قرار بگیرد.
به دلیل ضخامت و استحکام مناسب، پارچه گردباف فلامنت در لباس های ورزشی کاربرد بسزایی دارد. این پارچه در واقع هم برای لباس های تابستانی و هم لباس های زمستانی بسیار مناسب است و قابلیت استفاده در فصل های مختلف سال را دارد.

کاربردهای پارچه گردباف را بدانید

کاربردهای پارچه گردباف را بدانید

به پارچه تریکو، پارچه گردباف نیز گفته میشود و روش بافت آن کمی متفاوت است و روش دوخت آن به این صورت است که در هنگام تولید با استفاده از دستگاه های مدرن و مخصوص پارچه را به صورت ته بسته در می آورند و از انواع نخ های پنبه، لاکرا، فلامنت، ملانژ، پلی استر و همچنین ویسکوز استفاده میکنند.
در تولید این پارچه به هیچ عنوان از تار و پود استفاده نمیشود و از انواع نخ های متفاوت تولید میشود. تنوع طرح و چاپ، نوع دوخت و نخ به کار برده شده باعث تأثیرگذاری در قیمت پارچه میشود.
در واقع مواردی که گفته شد تنها بخشی از انواع پارچه های گردباف است و تنوع این پارچه بسیار زیاد است که در ادامه توضیح مختصری از انواع پارچه گردباف خواهیم داد.

پارچه گردباف
پارچه گردباف پنبه ای، این نوع پارچه ترکیبی از نخ پنبه ای با سایر نخ های دیگر است.
پارچه گردباف لاکرا، این پارچه حالت کشسانی دارد که به دلیل نوع نخ به کار برده شده در هنگام دوخت پارچه است و به گونه ای تولید شده است که در هنگام شست و شو کاملاً مقاوم است و به هیچ عنوان حالت کشسانی خود را از دست نمیدهد.
پارچه گردباف فلامنت، در تهیه این پارچه از الیاف مصنوعی استفاده شده است، ظاهر آن براق است، همچنین دارای رنگ بندی متنوع است و در بین پارچه های زمستانی طرفداران بسیاری دارد.
پارچه گردباف ویسکوز، در تولید این نوع پارچه از الیاف کاملاً طبیعی استفاده میشود، مانند سلولز.

مقایسه پارچه دوذنخ و سه نخ

مقایسه پارچه دوذنخ و سه نخ

پارچه های دو نخ و سه نخ از انواع پارچه های دورس محسوب میشوند و دارای ضخامت بسیار خوبی هستند و در انواع شلوارها، لباس های ورزشی، گرمکن ها و لباس های بچگانه کارایی بسیاری دارند.
برای لباس های زمستانی از پارچه دورس سه نخ استفاده میکنند و از پارچه دورس دو نخ برای پارچه هایی که متریاژ بالاتری نیاز داشته باشند، استفاده میشود.
برای تولید پارچه های دورس سه نخ و دو نخ از لاکرا و پنبه استفاده میکنند و شرکت های گوناگونی در حال حاضر این نوع پارچه را تولید و روانه بازار میکنند که دارای طرح های متنوع، قابلیت شست و شو و همچنین ضخامت بسیار خوبی است. البته از پارچه دورس در لباس های گرم و زمستانی استفاده میشود و کارایی زیادی دارد. در اصل از انواع نخ های باکیفیت تولید میشود. تنوع این نوع پارچه بسیار زیاد است و در انواع و اقسام رنگ های تیره و روشن در بازار موجود است.
پارچه دورس از انواع پارچه های تریکویی محسوب میشود و کاملاً ضخیم است که بسیار شناخته شده است و در فصل سرد سال بیشترین استفاده را در انواع لباس های زنانه و مردانه دارد. این پارچه بسیار مناسب برای بلوزهای زنانه است. همچنین به دلیل استفاده از پنبه برای تولید مواد اولیه آن، برای لباس های بچگانه و لباس های ورزشی بسیار مناسب و پرکاربرد است.
پارچه دورس دو نخ کاملاً از پنبه تولید میشود و همان گونه که از اسمش پیداست از دو نخ متفاوت تشکیل شده است و برای انواع لباس های زمستانه و پاییزی استفاده میشود.
میتوان گفت تفاوت پارچه دو نخ و سه نخ در تعداد نخ های به کار برده شده در آن است. در واقع در پارچه دو نخ از دو شماره نخ استفاده میکنند، اما در پارچه دورس سه نخ از سه نوع نخ پنبه استفاده میشود که بافت ضخیم تری به پارچه میدهد و برای انواع تیشرت ها و سویشرت های مردانه و زنانه قابل استفاده است.

فروش فوق العاده انواع پارچه گردباف فلامنت

فروش فوق العاده انواع پارچه گردباف فلامنت

در حال حاضر صنعت نساجی رشد بسیار چشمگیری در تولید و صادرات انواع پارچه داشته است. تولیدی های متعددی در داخل کشور مشغول به تولید پارچه گردباف فلامنت هستند.
تولیدکنندگان پارچه گردباف فلامنت تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و مواد اولیه باکیفیت، این پارچه را روانه بازار کنند و به دست فروشندگان برسانند.
خریداران پارچه گردباف فلامنت علاوه بر مراجعه به فروشگاه های سطح شهر میتوانند به صورت آنلاین و از طریق وب سایت های اینترنتی به راحتی به پارچه گردباف فلامنت دست پیدا کنند. همچنین میتوانند به صورت عمده و مستقیم با قیمتی ارزان تر از تولیدکنندگان پارچه بدون واسطه خریداری کنند.
برندهای مختلف از پارچه گردباف فلامنت بفروش میرسد، در واقع با خرید اینترنتی در وقت و زمان خود صرفه جویی کرده اید و البته پارچه ای باکیفیت در اختیار شما قرار میگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما