مرکز خرید پارچه تریکو طرحدار ترک

یکی از پارچه های پرکاربرد و پرمصرف در صنعت پوشاک پارچه تریکو طرحدار است. این نمونه پارچه به صورت تولید داخلی یا وارداتی در بازار فروش مشاهده می شود. پارچه تریکو طرحدار ترک یکی از زیباترین نمونه های پارچه تریکو است که می توان آن را از مرکز خرید این محصول خریداری کرد. مرکز خرید پارچه تریکو ترک انواع طرح ها و مدل های این پارچه را به صورت عمده فروشی با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

مرکز خرید پارچه تریکو طرحدار ترک

عوامل موثر در کیفیت پارچه تریکو

عوامل موثر در کیفیت پارچه تریکو پارچه تریکو دارای تنوع بسیار بالایی از لحاظ کیفیت، همچنین طرح و مدل است. کیفیت این نمونه پارچه بستگی به نوع نخی است که در صنعت نساجی برای بافت این محصول استفاده می شود.

نخ مورد استفاده در تهیه پارچه تریکو می تواند از الیاف مصنوعی، طبیعی و یا ترکیب این دو نوع الیاف باشد. غالبا از الیاف پنبه، پلی استر، فلامنت و‌ ویسکوز در تهیه پارچه ‌تریکو استفاده می شود.

بالطبع بکارگیری الیاف طبیعی می تواند کیفیت پارچه تریکو را بالا ببرد. بیشترین موارد استفاده از این پارچه برای تهیه لباس های تابستانی است. به همین دلیل استفاده از الیاف طبیعی سبب سبکی پارچه همچنین خنک بودن آن می شود. پارچه تریکو پنبه با ویژگی های خاص خود برای روتختی هتلی معمولا در شمار پر مصرف ترین پارچه ها است.

تراکم بافت از عوامل دیگری است که می تواند در کیفیت این محصول تاثیرگذار باشد‌ بافت متراکم باعث مقاومت و ماندگاری بیشتر این پارچه خواهد شد. از عوامل تاثیرگذار دیگر که می توان به آن اشاره کرد. رنگ مورد استفاده در پارچه تریکو است. قطعا ثبات رنگ در پارچه از فاکتورهای مهمی است که کیفیت پارچه‌ را به اثبات می رساند.

فروشگاه انواع پارچه تریکو پنبه طرحدار

فروشگاه انواع پارچه تریکو پنبه طرحدار پارچه تریکو پنبه یکی از زیباترین و در عین حال مقاوم ترین پارچه ها برای استفاده در لباس های تابستانی است.

فروشگاه عرضه کننده این محصول با ارائه جدیدترین طرح ها و مدل های این پارچه ارزان سعی دارد مشتریان بیشتری را جذب کند.

در این فروشگاه انواع پارچه تریکو طرحدار پنبه ای برای روتختی و پارچه فاستونی برای روتختی ترمه در عرض های مختلف و رنگبندی های متنوع با قیمت های متفاوتی در معرض فروش قرار می گیرد. خریداران این محصول می توانند پارچه مورد نظر خود را به صورت عمده یا جزئی از فروشگاه پارچه تریکو خریداری کنند.

خرید عمده این محصول یقینا با قیمت پایین تری صورت می گیرد. عرضه مستقیم و حذف واسطه ها از بازار فروش این محصول، همچنین قیمت پایین محصول ارائه شده در فروشگاه سبب می شود، پارچه تریکو با قیمت ارزان تری به دست مصرف کننده نهایی برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما