مرکز فروش پارچه گردباف ساده در تهران

پارچه گردباف از جمله پارچه هایی است که دارای انواع گوناگونی است و برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما به مرکز فروش پارچه گردباف ساده در تهران مراجعه کنید، گونه های متنوع این پارچه و رنگ بندی های آنها را مشاهده خواهید نمود که با کیفیت بالا و قیمت مناسبی ارائه می گردند.
این مرکز فروش جهت دسترسی آسان تر شما مشتریان عزیز به عرضه اینترنتی تمامی پارچه ها می پردازد و در صورت سفارش به سراسر کشور ارسال می نماید.

مرکز فروش پارچه گردباف ساده در تهران

آشنایی با پارچه همه کاره گردباف

آشنایی با پارچه همه کاره گردباف آیا می دانید که پارچه همه کاره گردباف چه نوع پارچه ای است و دلیل نامگذاری آن به این نام چیست؟ جهت آشنایی شما با این نوع پارچه، در ادامه این مطلب توضیح مختصری درباره پارچه گردباف، ویژگی ها و انواع آن خواهیم پرداخت.
پارچه گردباف نوعی از پارچه است که به دلیل روش بافت گرد و حلقوی که توسط ماشین های دوخت مخصوصی انجام می سود، به این نام معروف است. این پارچه ها بر اساس نوع بافت و تار و پود به دو نوع تار بافت و پود بافت تقسیم می شوند. پارچه های تریکو یکی از پارچه های پر مصرف گردباف به شمار می آیند که به صورت تار بافت گردآوری می شود و دارای تارهای زیگزاگی است.
به طور کلی دو نوع پارچه گردباف در بازار یافت می شود که شامل پارچه های نوع تریکو و نوع کشباف هستند و بیشترین کاربرد آنها در تولید انواع لباس های زنانه، لباس های ورزشی، جوراب، تیشرت و … است. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثر لباس های موجود در فروشگاه ها از این نوع پارچه ها تهیه شده اند.
پارچه گردباف همه کاره بر اساس الیاف تشکیل دهنده خود دارای انواع گوناگونی است که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای موارد مختلفی مناسب هستند. از جمله انواع پارچه گردباف می توان به موارد زیر اشاره نمود:
ویسکوز: این پارچه دارای الیاف طبیعی است که از گیاهان به دست می آید و در بازار فراوان است. از این نوع پارچه ها به دلیل بافت نرمی که دارند در تولید تیشرت و … استفاده می شود.
ملانژ: این پارچه ها از ترکیب الیاف پلی استر مصنوعی و پنبه طبیعی حاصل می شوند و هر چه درصد پنبه استفاده شده در آنها بیشتر باشد دارای کیفیت بالاتری خواهند بود. از این نوع پارچه ها بیشتر در تولید لباس های زنانه استفاده می شود.
لاکرا: پارچه های لاکرا به دلیل خاصیت کشسانی بالایی که دارند در تولید لباس ورزشی بسیار پر کاربرد هستند.
جودون: این نوع پارچه دارای بافت حلقوی ساده است و در صنایع نساجی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
علاوه بر این پارچه های گردباف در دو نوع ساده و طرح دار و رنگارنگ تولید می شوند و همان طور که مشاهده نمودید دارای مدل های متنوع با کاربرد وسیعی هستند.

پخش عمده پارچه گردباف ساده یزد

پخش عمده پارچه گردباف ساده یزد هم اکنون پخش پارچه گردباف یزد به صورت عمده آغاز شده است و قیمت تعیین شده برای آن با کمترین سود است. خریداران عمده می توانند جهت مشاهده رنگ بندی ها و اطلاع از قیمت عمده با بخش فروش ما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است که عرضه این پارچه ها کاملا مستقیم انجام می شود و هیچ نوع هزینه اضافی بابت فروش از مشتریان دریافت نمی گردد. از همین رو شما می توانید با خیال راحت در هر اندازه ای که دوست دارید سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما