کارخانه تولیدی انواع پارچه تریکو نوزادی

بدن نوزادان بیشتر از سایر افراد در معرض خطر انواع حساسیت های پوستی قرار دارد و حساس‌ تر است، بخاطر راحتی نوزادان و مقابله با حساسیت های پوستی بهتر است برای دوخت لباس نوزادان از پارچه تریکو نوزادی استفاده شود. این نوع پارچه‌ها معمولا پلی استر پنبه است. پلی استر پنبه به طور معمول سی و پنج درصد پنبه و ۶۵ درصد پلی استر است، پلی استر یک الیاف طبیعی است و از نظر لطافت به نخ شبیه است از این رو جنس پارچه‌ های تریکو نوزادی به دلیل مواد به کاررفته در آن نرم است و برای نوزدان که پوست حساسی دارند نسبت به سایر پارچه ها مناسب ترین است. نخ های به کار رفته در این پارچه ها معمولا از کیفیت بالایی برخوردار است و در شستشو مقاوم است. پارچه‌ های تریکو نوزادی و پارچه جین ایرانی با الیاف طبیعی تولید می شوند، ضد حساسیت و ضد خارش برای بدن نوزادان است، دوام و ماندگاری بالایی دارد و بخاطر جنس نرم و با کیفیتش بدن نوزاد احساس خوردگی نمی کند. جهت تولید پارچه های تریکو نوزادی از دستگاه های گردباف استفاده می کنند.

برای اطلاع از فروش بهترین پارچه تریکو نوزادی و پارچه نانو به این سایت مراجعه نمایید.

فروش پارچه تریکو نوزادی

فروش پارچه تریکو نوزادی

پارچه های تریکو نوزادی در مدل ها و طرح های متنوعی متناسب با نیازهای بازار و مشتریان در حال تولید است و چون این نوع پارچه از لحاظ جنس و نرمی برای نوزادان مناسب تر است، تقاضای بالایی از سوی بازار دارند و به همین دلیل تلاش تولیدکنندگان بر این است که تولید این نوع پارچه را روز به روز بیش تر افزایش دهند تا پاسخگوی نیاز بازار باشد.
مدل پارچه تریکو نوزادی

مدل پارچه تریکو نوزادی

طرح پارچه های به کار رفته در لباس نوزادان از اهمیت خاصی برخوردار است چون اصولا مادران علاقمندند که لباس تن فرزندشان زیبا باشد و وجود طرح های شاد بر روی لباس نوزادان برای خود نوزادان هم جذاب است. با توجه به اینکه سلیقه مادران متفاوت است تلاش تولیدکنندگان بر این بوده که پارچه ابروبادی سبز لجنی ارزان در طرح ها و مدل های متفاوتی عرضه شوند مثلا طرح کارتونی، طرح راه راه، طرح رنگین کمان، طرح های رنگی ساده، طرح توپ توپی، طرح بابا نوئل، طرح اسباب بازی، طرح حیوانات بامزه، طرح گل های ریز، طرح میوه های رنگارنگ چند نمونه از این طرح هاست که البته این تمام موارد نیست و طرح های دیگری هم هست که روز به روز به تعداد آن افزود می‌شود. تولید پارچه طبق سلیقه مشتری از مهمترین موارد موردتوجه تولیدکنندگان است چون تلاش تولیدکنندگان بر این است که مشتریان علاوه بر داشتن یک پارچه باکیفیت، از طرح و مدل پارچه راضی باشند.
انواع پارچه تریکو نوزادی

انواع پارچه تریکو نوزادی

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد این پارچه ها از پلی استر پنبه هستند. پلی استر پنبه در دو نوع است:
• چاپی(طرح دار)
• ساده (بدون طرح)
این نوع پارچه ها رنگ و طرح های متنوعی دارند و جنس پلی استر پنبه هم بر اساس کیفیت می تواند متنوع باشد اما در ایران فقط از یک نوع پلی استر پنبه استفاده می کنند. بعضی پارچه ها معمولا ۸۶ دولا تا ۸۸ دولا هر یک کیلویی ۳ متر، ۳٫۶۰، ۴٫۲۰ و ۵٫۵ می‌شود.
آن دسته از تولیدی‌ ها یا فروشگاه ‌هایی که به دنبال جنسی با کیفیت بالا هستند برای خرید پارچه‌های تریکو نوزادی مدل یک رو پنبه و دو رو پنبه انتخاب می کنند که به شرح مفصل این مدل ها می‌ پردازیم.
یک رو پنبه: در تولید این نوع از پارچه ها از صد در صد پنبه استفاده می‌ کنند یک رو پنبه بافت پشتش با بافت رویش متفاوت است.
دو رو پنبه: شبیه یک رو پنبه از صد در صد پنبه تشکیل شده است فقط کمی ضخامتش نسبت به پارچه های یک رو پنبه بیش تر است. معمولا عرضش ۱۰۵ یا دولا و ۲٫۲۰ یک کیلو می‌شود. دو رو پنبه بر خلاف یک رو پنبه پشت و رویش بافت یکسانی دارد بنابراین اگر بافت پشت و روی پارچه‌ ای یکسان بود بدانید که پارچه دو رو پنبه است.

بازار پارچه تریکو
بازار پارچه تریکو

خرید عمده اینترنتی پارچه تریکو نوزادی

بیشتر فروشندگانی که به طور عمده ای پارچه های تریکو نوزادی را خریداری می کنند مثل خیاط ها یا کارگاه های تولیدی لباس که برای مشتریان زیادی لباس می دوزند و نیاز به پارچه های متنوع و تعداد بالا دارند. اگر بخواهند مدام حضوری به تولید کننده مراجعه کنند، کار سخت و بسی زمان بر را پیش رو دارند و از آنجا که سفارشات زیاد است حمل و نقل آن سخت است بنابراین می‌ توانند با نشستن در خانه و مراجعه به سایت با چند کلیک با تولید کننده ارتباط بگیرند و اجناس موردنظر خود را سفارش دهند و در کمترین زمان جلوی در منزل تحویل بگیرند.
خرید عمده اینترنتی پارچه تریکو نوزادی

قیمت پارچه تریکو نوزادی

پارچه های تریکو نوزادی قیمت های متنوعی دارند و نمی توان برای هر نوع از پارچه ها، قیمت یکسانی در نظر گرفت چون برند تولید کننده، کیفیت محصول و نحو خرید محصول برای هر پارچه متفاوت است و پارچه بر اساس موارد ذکر شد قیمت گذاری می‌ شود. اما سعی تولید کنندگان بر این است که پارچه ها در کیفیت مناسب تولید شوند و با قیمت مناسبی فروش بروند تا مشتریان از هر سو راضی باشند و با وجود شرایط اقتصادی امروز بتوانند جنس موردنظر خود را خریداری کنند.
پارچه تریکو نوزادی

پارچه تریکو برای لباس نوزادی

پارچه هایی که برای دوخت لباس نوزادان به کار می رود اولا باید جنس نرمی داشته باشد، دوما باید دارای طرح های جذاب باشد. پارچه تریکو دارای استقامت است پس در نتیجه برای بافت های ظریف تر استفاده می شود و انتخاب مناسبی برای لباس نوزادی است چون پوست نوزاد حساس و ظریف است. به دلیل حساس بودن پوست نوزاد باید توجه داشت که جنس پارچه مرغوب باشد. پارچه های تریکو خصوصیاتی دارد که سبب مرغوبیت آن برای لباس نوزادی شده است که به آن اشاره خواهیم کرد.
۱٫ استفامت بالا: پارچه های تریکو دارای استقامت بالایی هستند بنابراین برای بافت های ظریف کاربرد دارند و انتخاب مناسبی برای دوخت لباس نوزادی هستند چون همانطور که اشاره شد پوست نوزاد حساس و ظریف است.
۲٫ تریکو بهتر از نخی: برای لباس نوزادان از پارچه های نخی هم استفاده می کنند ولی تریکو بهتر است چراکه لباس نخی پس از شستشو اگر خوب خشک نشود بوی عرق نوزاد روی لباس باقی می ماند اما لباس نوزادی تریکو اینطور نیست. اگر لباس از جنس و پارچه نخی باشد پس از شستشو کوچک می ‌شود و به قولی آب می رود اما لباس نوزادی در برابر شستشو مقاوم است و تغییر سایز نمی دهد.
۳٫ جنس نرم پارچه های تریکو نوزادی: مواد به کار رفته در پارچه های تریکو نوزادی مواد نرم و مرغوبی است و سلامت پوست نوزاد را تضمین می کند.
۴٫ انواع و طرح های متنوع: با توجه به اینکه پارچه های تریکو نوزادی جنس های مختلفی دارد می توان انواع و مدل های مختلف را در برگیرد و تنوع زیادی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما